Géén boekingskosten

The Menzies Sydney

AustraliëNew South WalesSydney

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The Menzies Sydney voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over The Menzies Sydney

• 7jolanda-ook13-06-2011

Redelijk hotel, ligging is super

We hebben twee nachten in het hotel geslapen met 2 kinderen van 9 jaar. De hotelkamer was niet bijzonder, op zich niet erg want overdag waren we toch de stad/botanische tuin oid in. Echt een hotel om even bij te tanken (slapen) en weer wegwezen. Wel ideaal midden in de stad Sydney met alles op loopafstand.

• 9c_branje04-04-2011

in het centrum, bezienswaardigheden vlakbij

Prima hotel. We kwamen 's morgens rond half 7 na een lange vlucht in het hotel aan en konden meteen inchecken en van de kamer gebruik maken. Dat is heerlijk als je heel moe bent en graag een paar uur wilt slapen. Grote kamer, keurig netjes. Ligging is uitstekend: in het centrum, met veel bezienswaardigheden en winkelstraten op loopafstand. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel keus.

• 8Aike27-09-2009

Goede middenklasser in het centrum van Sydney

Dit hotel ligt in een zijstraat van George street. Op 5 á 10 minuten lopen van "The Rocks" Goede service. Leuke bar op de 1e etage.

• 6Jo-Ann29-12-2008

Kwamen laat aan en kregen een shit kamer

Wij hadden keurig geboekt via een reisbureau voor de start van ons huwelijksreis. Onze vlucht kwam ''s avonds aan. Toen wij bij hotel kwamen hadden ze nog maar een kamer over en die was zeker niet de upgrade die wij hadden geboekt! Ze hadden niets anders! Tja. Wij zouden de volgende dag iets anders krijgen? Wij konden na 24 uur vliegen niet eens de koffers uitpakken... Bovendien moesten we 15 minuten wachten voordat de koffers op de kamer waren. Ronduit slecht en dat voor de eerste dag van onze huwelijksreis. De volgende dag weer naar de receptie en gelukkig kregen we een goede kamer daarna maar... het had allemaal beter gekund en enige aandacht voor het feit dat we op huwelijksreis waren ... We zijn in Australia ook nog getrouwd voor de Australische wet - ik ben Australisch en zelfs toen we op de zaterdag in lobby in onze trouwkleding - echt vol ornaat wachten op mijn broers geen extra aandacht! De hotel is zeer goed gelegen bij bus en treinstations midden in het centrum en winkels

• 5rene en adrienne16-02-2006

Eerst twee uur moeten wachten op de taxie. Ontvangst heel netjes gezegd heel slecht, we hadden 12 uur vertraging en werden niet meer verwacht papieren waren niet aanwezig kregen bijna geen eten meer omdat we om 08.45 uur binnen kwamen na een reis van meer dan 24 uur echt onbeschoft. Midden in de stad dat was heel mooi.

• 7Joyce Metselaar10-01-2006

Het hotel was goed en midden in de stad, dus alles was goed te bereiken. Echter ik zou adviseren in de stad te ontbijten, lunchen en dineren aangezien het in het hotel erg aan de prijs is.

• 8Fred en Trudie Versfeld13-06-2004

Vanuit dit hotel starte onze rondreis langs de Ooskust. Mooi hotel midden in het centrum dus alles op loopafstand. Kamers zijn goed, niet overdreven en ontbijt is goed.

• 7astrid01-10-2003

goed hotel. midden in stad. prima service. op loopafstand van diverse bezienswaardigheden

Hotel The Menzies Sydney info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    14 Carrington Street, 2000