Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over The Grace

• 10Linsey27-01-2013

Aanrader!

Het hotel is heel centraal gelegen. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt, lekker. TOP! Enige mindpuntje: haardroger deed het niet; maar dat vormt geen probleem als buiten de zon schijnt :-)

• 8Cuba200608-10-2012

Alles klopte

Het hotel ligt op een goede locatie, op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Heerlijk ontbijtbuffet met alles erop en eraan, zelfs een kok die een heerlijke omeletje of scrambled egg voor je bereidt. Als we in Sydney terugkomen zullen we zeker hier terugkomen.

• 8Peter16-02-2012

Centraal gelegen stadshotel met goede service

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd en dat is ons prima bevallen. The Grace ligt lekker centraal met de meeste bezienswaardigheden op loopafstand. Het personeel is uitermate vriendelijk en behuilpzaam. De kamers zijn, zeker voor een stadshotel, zeer ruim en goed ingericht. Hoewel we aan de voorkant sliepen (9e etage) hadden we geen enkele last van verkeerslawaai van de drukke straat. Er is een zwembad op de bovenste verdieping met fraai uitzicht over de stad en er is ook een fitnesscentrum. Je kunt lekker eten in het restaurant,gezellig aan de straatkant gelegen. Het hotel heeft een eigen parkeergarage in de kelder, maar hiervoor betaal je wel $ 45 per nacht!

• 9peter18-08-2005

pracht sfeervol art-deco hotel, op een zeer centrale ligging in het centrum van Sydney. grote kamers voor een stads hotel. zeker een aanrader

• 10Tatjana en Ronald08-12-2004

Dit hotel ligt op een paar minuutjes lopen van het QVB, Darling Harbour, The AMP-tower. Maar ook bij Circular Quay ben je zo. Wij hebben hier afgelopen oktober vier nachten mogen slapen. En wij kunnen het iedereen aanraden die naar Sydney gaat. Het hotel heeft nog iets van het sfeertje van de jaren '30 maar met de service en faciliteiten van nu.

Hotel The Grace info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)