Hotel The Grace

5 reviews over Hotel The Grace in het Nederlands

Aanrader!

Linsey
27-1-2013

Het hotel is heel centraal gelegen. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt, lekker. TOP! Enige mindpuntje: haardroger deed het niet; maar dat vormt geen probleem als buiten de zon schijnt :-)

Gereisd Met partner in Fri Jan 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles klopte

Cuba2006
8-10-2012

Het hotel ligt op een goede locatie, op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Heerlijk ontbijtbuffet met alles erop en eraan, zelfs een kok die een heerlijke omeletje of scrambled egg voor je bereidt. Als we in Sydney terugkomen zullen we zeker hier terugkomen.

Gereisd Met partner in Wed Feb 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen stadshotel met goede service

Peter
16-2-2012

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd en dat is ons prima bevallen. The Grace ligt lekker centraal met de meeste bezienswaardigheden op loopafstand. Het personeel is uitermate vriendelijk en behuilpzaam. De kamers zijn, zeker voor een stadshotel, zeer ruim en goed ingericht. Hoewel we aan de voorkant sliepen (9e etage) hadden we geen enkele last van verkeerslawaai van de drukke straat. Er is een zwembad op de bovenste verdieping met fraai uitzicht over de stad en er is ook een fitnesscentrum. Je kunt lekker eten in het restaurant,gezellig aan de straatkant gelegen. Het hotel heeft een eigen parkeergarage in de kelder, maar hiervoor betaal je wel $ 45 per nacht!

Gereisd Met partner in oktober 2011

2005

pracht sfeervol art-deco hotel, op een zeer centrale in

peter
18-8-2005

pracht sfeervol art-deco hotel, op een zeer centrale ligging in het centrum van Sydney. grote kamers voor een stads hotel. zeker een aanrader

Gereisd Anders in augustus 2005
2004

Dit hotel ligt op een paar minuutjes lopen van het QVB, je

Tatjana en Ronald
8-12-2004

Dit hotel ligt op een paar minuutjes lopen van het QVB, Darling Harbour, The AMP-tower. Maar ook bij Circular Quay ben je zo. Wij hebben hier afgelopen oktober vier nachten mogen slapen. En wij kunnen het iedereen aanraden die naar Sydney gaat. Het hotel heeft nog iets van het sfeertje van de jaren '30 maar met de service en faciliteiten van nu.

Gereisd Anders in december 2004

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grace in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.