Hotel Springfield Lodge

Hotel Springfield Lodge

FamiliehotelWeer vandaag19°12°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Springfield Lodge voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Springfield Lodge in het Nederlands

prima hotel voor paar dagen

Joke Bakker
10-2-2017

Hotelkamer wel klein en donker, doordat uitzicht op een muur was. Verder wel netjes en schoon. Geen ontbijt genomen. Hotel zit vlakbij metro King Cross. Wij waren er maar een paar dagen dus verder prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Lieke
22-1-2012

Wij kregen bij aankomst een benauwde kamer in de kelder naast de wasruimte. Receptie vond het belangrijker om te telefoneren met vrienden dan mensen in te checken. S'ochtends om 7 uur stond een bouwvakker voor het kamerraam zijn sjekkie te draaien. In 4 dagen worden de handdoeken niet vervangen als je een deal hebt geboekt. Kings Cross is een gedeelte van Sydney waar je liever niet komt, veel louche backpackershotels, de dames werven clienten op straat en 3 kwartier lopen naar het centrum. Veel nederlanders in dit hotel en de receptie was bij vertrek vergeten de airportshuttle te boeken. Pluspunt was de TV en metrostation.

Gereisd Met partner in november 2011

Goed om een paar dagen te blijven

Petra
17-11-2011

Goede locatie, dicht bij het station Kings Cross. Wel erg gehorig. en de kamer is niet erg logisch ingedeeld. Bed is goed en meer hadden we eigenlijk ook niet nodig. te veel om te zien in Sydney.Ontbijt bij de buren is TOP! Personeel is erg behulpzaam. complimenten.

Gereisd Met partner in Tue Oct 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine duistere kamers

Rene
15-10-2009

Hotel ligt an een zijstraatje in de levendige eijk Kings Cross niet ver van de Darlinghurst Road, een soort Kruiskade van Sydney met 24 uur per dag vertier. Vooral veel Thaise restaurants in de buurt. Hotel is niet al bruisend. Beetje saaie en afstandelijke receptionist. Stille gangen en vooral kleine en donkere kamers. Verder nogal basis en geschikt voor een kort verblijf in Sydney. Treinstation op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 07 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Niet echt aan te raden! Oud, onverzorgd, simpel, een en

Janssens
23-6-2005

Niet echt aan te raden!

Oud, onverzorgd, simpel, een rare snuiter als eigenaar en veel vreemde "klanten". Ligt midden in de Red Light district van Sydney, op een pleintje waar het stikt van de zwervers en alcoholico's.

Bereikbaarheid is goed, station op 200 m. en bussen stoppen zo goed als voor de deur.

Prijs is voor Sydney begrippen redelijk laag maar naar mijn mening nog veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt!

Conclusie: zoek even verder naar wat anders!

Gereisd Anders in juni 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Springfield Lodge in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Springfield Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.