Hotel Southern Cross

Hotel Southern Cross

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Southern Cross voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Southern Cross in het Nederlands

2005

Voorjaar 2005 drie dagen in Southern Cross als start van

Orne Feenstra
19-8-2005

Voorjaar 2005 drie dagen in Southern Cross als start van onze tour naar Melborne en Aidelaide. En wat voor een start: prima hotel, comfortabele bedden en erg handig een keuken met alles erop en eraan. Gratis thee en koffie om zelf te zetten. Koelkast mangnetron etc. Op de etage een wasserette die druk werd gebruikt. Hotel op loopafstand van centrum. Openbaar vervoer in direkte omgeving. Een aanrader.

Gereisd Anders in Fri Aug 19 2005 21:39:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

Uitstekend gelegen op wandelafstand van het centrum

Ann Van Elst
18-9-2003

Uitstekend gelegen op wandelafstand van het centrum. Grote ruime kamers met alle comfort. Sommige kamers hebben wel een lawaaierige airco.Ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

Gereisd Anders in Thu Sep 18 2003 12:36:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesDokter, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Southern Cross in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Southern Cross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.