Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Shangri La Sydney

• 9Ashley07-01-2012

Tolles Hotel dierekt am Hafen

Das Hotel ist Super. Es liegt sehr Zentral, man hat einen Tollen Ausblick auf den Hafen und die Oper. Das Personal ist sehr freundlich, spricht aber fast ausnahmslos nur australisches Englisch. Das Restaurant im Hotel ist sehr gepflegt, es gab immer eine riesen Auswahl an Speisen. Ich habe eine Royal Suite gebucht, sie war riesig und wurde auf wunsch auch 2 mal am Tag geputzt. Allerdings kann ich das Hotel nicht an Familien weiterempfehlen, da das Personal sehr viel wert auf Ruhe legt.

• 0TL18-04-2011

If you smoke it might be okay

Location is good. Dont expect a non smoking room if you ask for it. There are far better alternatives nearby for this sort of money.

• 10Jennifer25-06-2009

Shangri La

Great location. Impressive buffet. The chocolate fountain is addictive!

• 10Sonja04-11-2008

Waaw!

Wij verbleven 4 nachten in dit prachtige hotel, hadden de opera house view room op de 26ste verdieping, zeker een aanrader. Het ontbijt kregen wij aan halve prijs en was daardoor wel betaalbaar anders hadden wij zeker in de buurt ontbeten. De ligging was zeer goed, op wandelafstand van de meeste toeristische trekpleisters. Een minpunt is dat we nooit met onze sleutel binnen geraakten, steeds moesten we er iemand bijhalen die dan zei dat het de volgende keer wel in orde zou zijn, maar 's anderendaags weer hetzelfde probleem, erg vervelend wanneer je dan telkens ook nog eens zeker 15 min moet wachten. Toch vinden wij dit hotel een echte aanrader. Mooi zwembad met jacuzzi om te ontspannen na een dagje Sydney.

• 9Andy Smulders30-08-2005

Echt een super de luxe zaken hotel. Ben daar geweest voor foto's te maken voor de Shangri La group en heb er 2 dagen geslapen. Een fantastisch uitzicht over Circular Quay.

Ik heb wat foto's staan op http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=256

Wat een uitzicht

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar