Géén boekingskosten

Old Sydney Holiday Inn

AustraliëNew South WalesSydney

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Old Sydney Holiday Inn voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Old Sydney Holiday Inn

• 9Dave18-01-2014

Fantastische Ligging!

@ The Rocks met uitzicht op het opera house & the Harbour Bridge. Kamers ok, ontbijt goed. Veel restaurants in de buurt, op wandelafstand van Circular Quay vanwaar alle ferry's vertrekken.

• 7Jeroen16-10-2013

Standaard hotel met super ligging.

Het hotel is fantastisch gelegen, met uitzicht op zowel de Harbour Bridge als de Sydney Opera. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd en proper. Een pluspunt bij het hotel is het zwembad en de jacuzzi op het dak, vanwaar je een super uitzicht hebt. Enige minpunt is het restaurant dat veel meer op een cafetaria lijkt, enorm druk en lawaaierig. Conclusie: de ligging zorgt ervoor dat dit hotel een zeer goede keuze is voor een citytrip!

• 8Vanessa11-11-2011

Centrale ligging

Dit gerenoveerde hotel ligt in de populaire wijk the Rocks en tegenover een bushalte van de Hop On Hop Off bus. Vanaf het dakterras (met zwembad) kun je de Sydney Opera en de Harbour Bridge bekijken. De kamers zijn voldoende, wel zijn de kamers niet ingesteld op moderne tabletten en moesten we naar de lounge om de p.c. te gebruiken, waar je internet kunt huren. We konden er continentaal of amerikaans ontbijten. Er is geen restaurant, maar je kunt in de loungebar wat eten daar is ook een grote t.v. Er zijn genoeg restaurants in de buurt. Wij aten heel lekker bij Pony' op loopafstand van het hotel. Het is vlakbij Circular Quai, we moesten een taxi nemen naar Darling Harbour, maar taxi's staan altijd voor de deur. Ook handig als je naar de luchthaven moet. Heen bij de luchthaven moesten we in een lange rij staan voor een taxi, omdat ze na middernacht niet meer mogen vliegen.

• 8nathalie06-10-2005

Perfecte ligging heeft dit hotel,midden in de Rocks. Gelegen tussen de Sydney Harbour Bridge en het Operahouse ( beide op loopafstand)

• 9Nathalie de Visser19-08-2005

Gezellig hotel met een perfecte ligging tov The Sydney harbour bridge en het Opera house. Circle quay ( ferry`s) op nog geen 5 minuten loopafstand. Hotel is gelegen in de wijk The Rocks met gezellige uitgaans gelegenheden. Mooie kamers

Hotel Old Sydney Holiday Inn info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    55 George Street, 2000