Hotel Metro Inn (in Edgecliff)

Hotel Metro Inn (in Edgecliff)

6Voldoende

Score uit 1 review

Australië, New South Wales, Sydney

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Metro Inn (in Edgecliff)?

6Voldoende

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Metro Inn (in Edgecliff)

• 6R.01-02-2012

Verouderd Budget Hotel

Ik heb hier 4 nachten overnacht. Hotel Metro Inn is een verouderd budget hotel, dit merk je ook al direct van de buitenkant. Dit hotel was destijds de enige last-minute optie, wat redelijk betaalbaar was per nacht eind december. Ik ben niet geholpen met de koffers en tassen. Wel een lift aanwezig. De kamers zijn klein en muf, wel voorzien van minibar en minitv. Bad met douche is oke, maar ook verouderd. Het hotel ligt schuin tegenover een metro station, dat is wel ideaal wanneer je snel in het centrum wilt zijn. 15 minuutjes en je bent er. Ik ga niet meer terug naar dit hotel.

Alleen gereisd in december 2008

0 tips over Hotel Metro Inn (in Edgecliff)

0 vragen over Hotel Metro Inn (in Edgecliff)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette