FamiliehotelWeer vandaag19°

5 reviews over Hotel Mercure Sydney in het Nederlands

Goed gelegen, netjes verzorgd

Edwin
8-10-2012

Niet bijzonder, wel keurig hotel met voldoende faciliteiten. Kosten voor internet zoals in zoveel hotels behoorlijk hoog (A$ 10/uur of A$ 22/dag). Ligging prima, direkt bij bus en trein.

Gereisd Zakelijk in oktober 2012

Prima centraal gelegen hotel

Christina
15-9-2011

Een prima hotel, kamers ruim met gratis koffie- en theezetfaciliteiten, ruime badkamer. Kluisje op de kamer, bureau en soort poef. Ik had een prachtig uitzicht over de stad en het station dat op een paar minuten lopen ligt. Eten prima, ontbijt ook voldoende keus. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Guest laundry aanwezig en business center, waarvoor je bij de receptie een voucher moet kopen (5 dollar voor een half uur). Leuke winkel erbij met redelijke prijzen. Overdekt zwembad en fitnessruimte. Jammer alleen was dat het dakterras niet permanent open was. Het was alleen beschikbaar voor bedrijven die in het hotel een meeting hadden.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel om de stad te ontdekken

Hans
2-8-2011

Goed hotel ligt vlakbij centraal station en diverse bushalten. Markt is op loopafstand en er zijn diverse eet en winklegelegenheden direct in de omgeving. Het hotel ligt 45 minuten afstand open van harbour bridge en opera house. Je kunt ook de gratis 555 free shuttle nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in orde

horeck
9-1-2011

Voor een zakenreis was dit een goed hotel qua ligging, Rustige en nette kamer

Gereisd Alleenreizend in augustus 2000
2006

Wij zijn 1 nacht geweest in het Mercure Airport hotel

Jaap
30-7-2006

Wij zijn 1 nacht geweest in het Mercure Airport hotel.Voor een alleraardigste prijs een redelijke kamer met een meer dan prima bed! Geen lawaai van vliegtuigen.

Gereisd Anders in juli 2006

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Sydney in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Sydney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.