Hotel Mercure Sydney Potts Point

Hotel Mercure Sydney Potts Point

Weer vandaag23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Sydney Potts Point voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Sydney Potts Point in het Nederlands

2008

Hotel is matig

Gertm
27-3-2008

Hotel is matig. Is toe aan een echte opknapbeurt. Er is wel geschilderd, maar de rest is oud en versleten.

Gereisd Met partner in december 2007
2006

Wij waren hier op onze huwelijksreis, een fles champagne

Annemarie
7-9-2006

Wij waren hier op onze huwelijksreis, een fles champagne stond klaar, geweldig! Op het dak is een zwembad en een sauna, je hebt daar een geweldig mooi uitzicht over de harbour bridge en het operahouse. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2005

Vraag naar een kamer met blik op de stad - je kijkt naar -

astrid
27-1-2006

Vraag naar een kamer met blik op de stad - je kijkt naar het Opera House en de Harbour Bridge. Schitterend uitzicht en een heerlijke kamer. De ligging van het hotel is ook prima - de metro is om de hoek en je bent zo in het centrum. Volgende keer als wij in Sydney zijn, blijven wij zeker weer in dit hotel. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Gereisd Met partner in april 2004

• KinderopvangOp aanvraag

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Sydney Potts Point in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Sydney Potts Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.