Hotel Marque

Hotel Marque

We hebben een aantal aanbieders voor Marque voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marque in het Nederlands

In het centrum aan de winkelstraat George Street

Mariejan Vermeulen
3-5-2010

Dit pas gerenoveerde thans 4*hotel ligt in het het centrum van Sydney, tegenover het centr.station en het busstat. aan Railway Square. Op 15/20 min. lopen van Darling Harbour, 10 min. van Chinatown. Het hotel staat op George street (lange/grote drukke winkelstr) Harbour bridges en Opera House 45 minuten lopen. Goede-gratis-tourist bus die langs de toeristische routes rijd (9:30-16:00 uur in weekend tot 18:00 uur) Alle kamers (pas gerenoveerd)bieden een moderne, comfortabele (airco) ruimte, mooie badkamer met regendouche, bureau met internet verbinding (gratis 3 uur per dag op aanvraag), haardr, tv, zitje, geen kluisje. Het hotel staat op een druk kruispunt.Wij zijn hier van 24 tot 28-4-10 geweest en bet. AUD 195 per nacht voor 3 volw. (kingsize en extra bed). Kamer 305 (met balkon-alleen op 3e et.) IJskastje, koffie/thee fac. Op dak zwembad, zitjes/ligbedden, sauna. Eten in rest. is goed, niet erg duur, maar bep.keuze en tijd. Jong personeel vriend/hulpv. afst.vliegv (taxi 15/20 min)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marque in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marque scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.