Hotel Holiday Inn Darling Harbour

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Darling Harbour voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn Darling Harbour in het Nederlands

Grof lomp personeel - kamer aan monorail

Gerard Spekken
14-1-2011

Onze kamer lag tot onze verrassing 1 meter van de monorail. We hadden geboekt (en betaald) via TO en bij uitchecken weigerde de receptionist en manager de betalingen via deze site te accepteren (wel de boeking!). Terwijl we dit probleem ondervonden kregen 2 andere gasten met hetzelfde probleem te maken. Uiteindelijk zat er niets anders op om twee keer te betalen. Via onze bank en TO is alles in orde gekomen. Terug in Nederland hebben we onderzocht of dit probleem meer is voorgekomen. Op internet geven veel mensen dit probleem aan!!! Darling Harbour is een prachtige plaats om te overnachten, maar boek a.u.b. niet in dit hotel!!!

Aan te raden

staf
16-12-2010

Zeer degelijk hotel, in het stadscentrum gelegen. Eetzaal sober maar in orde, prima ontbijt, ruime kamers.

2008

geen goede keuze

catman
10-7-2008

Modern hotel met kleine kamers heb er 5 nachten geslapen maat nooit meer.Sliep aan de straatkant 1e verdieping met voor het raam de monorail en veel straat lawaai.Kamer is donker en muf

Op onze rondreis aan einde dit hotel aangedaan. (Potts point aan begin). Deze Holiday inn is veel prettiger dan die van Potts point. Je bent direct in het centrum.

2007

We zijn op de heen en de terugreis hier totaal 3 nachten geweest. De 2e keer haddeb we een veel grotere kamer. De kamers zijn prima en in het hotel is nog een internethoek wat lang niet overal meer is

Hebben hier 3 nachten geslapen

Arnoud en Britt
2-1-2007

Hebben hier 3 nachten geslapen. Prima hotel voor een verblijf in Sydney. Je verblijft op een loop afstand van 10 minuten van Darling Harbour. Geweldige locatie dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Darling Harbour in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Darling Harbour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.