Hotel Highfield

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Highfield voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Highfield in het Nederlands

Je krijgt waarvoor je betaald

Tim
22-4-2011

Dit hotel, liggend in de wijk Kings Cross is heel simpel en daarom geschikt voor korte bezoeken. Midden in Sydney, op slechts 100m van station Kings Cross. Binnen enkele minuten ben je met het goede treinen-netwerk op Circular Quay, het station bij het centrum, de Harbour Bridge en het Opera House.

Hotel is redelijk oud en ziet er niet heel gezellig uit. Kamers zijn in orde en de bedden zijn oke. Wastafel en spiegel op de kamer, maar let op: douches centraal op de gang.

Continentaal breakfast (zoals aangegeven op de site) stelt niets voor of is helemaal niet aanwezig. Maar genoeg cafés en heerlijke bakkerijen om de hoek voor een ontbijt.

Verder geen faciliteiten.

Kortom een prima hotel voor budgetreizigers die slechts één of enkele dagen in Sydney verblijven, de hele dag buiten de deur zijn en het hotel alleen gebruiken als slaapplaats.

Gratis WiFi op de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Highfield in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Highfield zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.