Hotel Four Seasons Sydney *****

Hotel Four Seasons Sydney *****

Hotel Four Seasons Sydney
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Four Seasons Sydney voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Four Seasons Sydney in het Nederlands

Zeer fraai hotel maar wel duur!

Koos, 11-8-2011

Mooi hotel met prachtige kamers en heel goede service. De prijs per kamer is echter vrij hoog. De ligging is prima voor bezoek aan de Rocks, het Operea House en Circular Quay. Al met al veel te zien in de directe buurt met veel restaurants.

prachtig en centraal gelegen

Ingmar Boersma, 4-12-2009

Schitterend hotel, vlakbij veel bezienswaardigheden. Afhankelijk van de kamer een prachtig uitzicht over het Opera House. Kamers zijn mooi, wel een beetje krap/vol gebouwd. Zeer professioneel en hulpvaardig personeel. Heerlijk ontbijt. Geen ervaring met diner.

Moesten vorige week plotseling een hotel zoeken in Sydney. Kwamen al zoekend terecht bij Four Seasons. Dit hotel ligt midden in Sydney. We hadden een kamer met uitzicht op het Operahouse. Schitterende accomodatie met geweldig restaurant en voortreffelijke service. Zijn erg tevreden en we hadden zo toch nog een fijne paar dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Seasons Sydney in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Seasons Sydney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Seasons Sydney scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.