Géén boekingskosten

Hotel Cremorne Point Manor

AustraliëNew South WalesSydney

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cremorne Point Manor voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

2 Reviews over Cremorne Point Manor

• 10richard Stoltz08-09-2009

Geweldig hotel op 1 van de mooiste locaties

Aangezien ik erg veel reis voor mijn werk en dit keer wat rust wilden hebben en toch in de buurt van Sydney wilde blijven, kreeg ik op aanraden van een aantal mensen hotel"Cremorne"als de aangewezen plek. Ik moet zeggen ik ben er tot rust gekomen, de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam het ontbijt zit er standaard bij en wat voor mij belangrijk is, is dat de kamers schoon zijn en dat zijn ze zeker. Vanuit het hotel is het nog geen vijf minuten lopen naar de ferry die ieder half uur direct naar Sydney Harbour vaart voor nog geen 2 euro (retour) de route naar de ferry is geweldig mooi en de vaart van cremorne naar de stad is een must op zich, je ziet Opera house, Harbour Bridge, de stad allemaal vanaf het water. Wanneer je een auto zou hebben gehuurd, rijd je in nog geen 15 minuten naar de stad en parkeren bij Cremorne is geheel gratis, wat bij de meeste hotels gemiddeld 20 dollar per dag kost. Al met al een aanrader en ik ga hier absoluut weer naartoe op mijn volgende trip naar

• 9Elly 02-09-2009

Rustig gelegen

Zeer aan te bevelen rustig gelegen hotel vlakbij het centrum van Sydney. Centrum te bereiken met regelmatig varende ferry op circa 100 meter van het hotel,waardoor uniek uitzicht op de stad,operahouse,en Harbour Bridge. ( neem 10 strippenkaart of een dagkaart voor alle openbaar vervoer) Sfeervol hotel, prima ontbijt, kamers niet groot,maar wel netjes.

Wandel aan overkant vh hotel met trappetje tussen de huizen door via de waterkant naar de Ferry. (mooie Victoriaanse huizen )

Neem eens de trein + bus,en wandel door wijk Paddington.

Hotel Cremorne Point Manor info

Het complex

• Adults onlytrue

• AirconditioningBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)