Hotel Best Western UniLodge Sydney ***

Hotel Best Western UniLodge Sydney ***

Hotel Best Western UniLodge Sydney

Matig

1 review over Hotel Best Western UniLodge Sydney in het Nederlands

Wij waren enigszins teleurgesteld omdat het hotel niet heel goedkoop was maar die prijs niet waarmaakte. Unilodge maakt nu deel uit van de Best Western keten en krijgt drie sterren maar daar was weinig van te merken. De kamers zijn redelijk schoon maar sfeerloos, klein en benauwd. Deed mij denken aan een kamertje in een studentenflat. De douche was slechts met saloondeurtjes van de kamer gescheiden en stonk nogal. De kamers kijken uit op een overkapte binnenplaats. Dat houdt de straatgeluiden goed weg. Maar het geeft ook een soort gevangenisidee... vooral als je 's avonds aankomt. De leiding deed wel haar best een iets betere kamer voor ons te regelen. Het ontbijt was eenzijdig: iedere dag dezelfde eieren en dezelfde gebakken worst...er kon niet echt worden gekozen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western UniLodge Sydney in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western UniLodge Sydney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western UniLodge Sydney scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.