Hostel Base Sydney

Hostel Base Sydneysterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

Australië, New South Wales, Sydney

Op vakantie geweest naar Base Sydney?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

1 review over Hostel Base Sydney

• 8Lorinda04-12-2009

BASE hostels are the best!

Base Sydney is een leuk, trendy en gezellig hostel! Vooral voor de jongeren is het verblijf daar een leuke ervaring! Ze organiseren vanuit het hostel ook kroegentochten en trips e.d. Er zit ook een reisbureau (Backpackers World Travel)( in het hostel waar je voor alles terecht kunt! De faciliteiten zijn redelijk, de kamers (vooral de female dorms 'sanctuary') zijn prima ingericht! Er zit ook een bar naast het hostel waar je weinig last van hebt, maar waar je altijd terecht kunt voor een drankje! De locatie is perfect! Op loopafstand van Darling Harbour, maar je kunt ook makkelijk met de bus/metro naar andere hotspots in Sydney. Ik vond de staff erg vriendelijk en behulpzaam! Enige mankement was dat de pasjes (voor kamer) het vaak niet deden! Verder een echte aanrader! (Ook alle andere Base hostels!!!)

Gereisd met vrienden in september 2008

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSnorkelen