Hotel Arts

• Matig / voldoende: 5 - 7

Goed startpunt voor Sydney

mariekeverheij
15-5-2013

Arts Hotel is een goed startpunt om Sydney te bekijken. Het Opera House en de Harbour Bridge zijn op een half uur / drie kwartier loopafstand gelegen. Het ontbijtbuffet is prima. Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant. Gratis internet! Personeel is 24 uur per dag beschikbaar aan de balie. De bushalte is gelegen op ong. 20 meter vanaf het hotel. Eetgelegenheden en winkels allemaal in de buurt. Wij verbleven hier 3 nachten in mei 2013.

Sympathiek hotel, gunstig gelegen

Lex
7-11-2012

Aan het begin van onze rondreis door Australië hebben we hier vier nachten gelogeerd. Het is een eenvoudig, maar sympathiek hotel waar niet veel op aan te merken valt. De kamers zijn niet al te groot, maar netjes. Het hotel beschikt over een zwembad en een fitnessruimte. Wifi gratis. Ontbijtbuffet is maar meer dan voldoende. De ligging aan de Oxfordstreet is perfect. Te voet bereik je het centrum rond de haven in ongeveer een half uur. Voor de deur stoppen bussen naar Circular Quay, Central Station, Bondi en Bronte Beach.

Een aanrader als je wars bent van grote en superluxe hotels.

Prima hotel , met perfecte ligging

Hoogeveen
24-8-2011

Goed hotel, op loopafstand van centrum. ongeveer 20 minuutjes wandelen naar de opera house (via een mooie weg/pad door het park/stad). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers prima voor een stadshotel. Je kunt voor het hotel ook makkelijk de bus naar de stad nemen of naar Bondi Beach. Kortom perfect voor een stedentrip.

Prima eenvoudig hotel

niconico
2-1-2011

Hotel Sullivans heet tegenwoordig 'Arts Hotel Sydney'. Dit hotel is een prima accomodatie als uitvalsbasis om Sydney te verkennen. Vlak voor het hotel stopt een bus die aan de ene kant richting Bondi Junction gaat (met Bondi Beach) en de andere kant richting het centrum met Opera House, Sydney tower, Hyde Park etc gaat.

De bedden sliepen goed. Douche ook prima in orde. Je kan ook gratis gebruik maken van een Wifi netwerk. Geef dit wel even aan bij het inchecken, dan krijg je een wachtwoord.

Geweldig mooie plek

Rob
16-10-2010

Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel van de receptie die behulpzaam is. Het ontbijt is heerlijk met vers fruit en eigen gebakken brood. De medewerksters is erg vriendelijk. De kamers (garden site) zijn prima,ruim, met TV en koelkast. Schoonmaak dagelijks. Rustige ligging, maar op loopafstand van alle bezienswaardigheden of met OV direct voor de deur kan je alle kanten op.Wasmachine en droger aanwezig. Gratis internet te gebruiken.Hotel is schoon en gemoderniseerd en heet nu 'ARTS hotel'. Naast gelegen pub is ook van het hotel en kan je met korting lekker (eenvoudig) eten en drinken.

nice and cosy

S. Bleeker
12-8-2009

Wij zijn hier in juli 2009 geweest voor 3 nachten. Het hotel is niet lux maar ademt wel een prettige sfeer. Op een mooie plek in Sydney gelegen en goed bereikbaar via de OV dat daar prima is geregeld.

Het hotel heet nu overigens "Arts".

net hotel, niet meer dan dat

leon van Hengel
20-4-2009

Wij waren er in 1999. De ligging is op loopafstand van het centrum. Oxford street is leuk,veel resaurants. Het is de gay street van australie.Het was netjes en de mensen vriendijk maar pas op met de schoonmakers. Na vertrek waren wij alle cd's gestolen!! Dus koffers op slot

2008

Wij hebben in december 2007 een week in dit hotel gebivakkeerd. We vonden het een prima hotel, op een zeer centrale lokatie. Het centrum is aan te lopen en voor de deur kun je op de bus stappen. Ook de andere kant op kun je met de bus naar Bondi Beach. Het personeel is erg aardig, er is een kleine binnentuin met zwembad, je kan gratis fietsen pakken, je kunt dvd-tjes op je kamer kijken en er is een was- en droog-automaat. Bovendien zijn er allerlei leuke ontbijt- en lunchgelegenheden op loopafstand. Vooral de boekenwinkel schuin tegenover het hotel is erg leuk en je kan daar heerlijk op het terras je ontbijtje eten. Hotel Sullivans zit ook in Perth, ook hier zijn we een aantal dagen geweest. Prima te doen, zeker voor deze prijs. Aanrader dus!

2007

Bezoek 3 nachten nov 2006

Charlotte
26-6-2007

Bezoek 3 nachten nov 2006. Redelijk hotel. Voor Sydney begrippen betaalbaar. Relatief centraal gelegen, 20 min lopen naar het centrum. Slechte ervaring: onze kamer was ontzettend stoffig: je rook het stof en merkte het met ademhalen (laat staan als je allergie en/of copd hebt). Er was geen andere kamer beschikbaar voor die nacht. Gelukkig hadden wij nog vochtige chloordoekjes bij ons, dus een uur lang alles afgestoft... Volgende dag andere kamer gekregen, geen compensatie. Kamer was aan straatkant en er werd gerenoveerd, dit was het excuus. Reden te meer om extra goed en DAGELIJKS te poetsen als je het mij vraagt. Ze hebben 1 trage computer in de lobby staan, gewoon wachten tot je aan de beurt bent. Eten hebben wij er niet gedaan.

2006

Helemaal niks mis mee

harry kerklaan
    2-9-2006

Helemaal niks mis mee. Aardig personeel, alles schoon en netjes, gratis fietsen en internet en Oxfordstreet is ook erg leuk. Kun je gerust doen

We hebben een aantal aanbieders voor Arts voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arts in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arts scoort een 7.76 uit 10 op basis van 20 reviews.