Hotel Rydges Port Macquarie ***

Hotel Rydges Port Macquarie ***

Hotel Rydges Port Macquarie
Hotel Rydges Port Macquarie
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rydges Port Macquarie voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Rydges Port Macquarie in het Nederlands

Zeer ruime kamer.

Raymond, 23-3-2012

Zeer ruime kamer met 2 uitstekende grote boxsprings.

Kamer 418 heeft airco, safe, k&thee, minibar, zitje, douche in bad.

Geen balkon.

Vlakbij centrum, stranden en rivier.

Goed hotel

kees, 13-4-2009

Mooi gelegen hotel met ruime en keurig ingerichte kamers. Ontbijtbuffet was prima en ruim voorzien. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel om de mooie omgeving(stranden) te verkennen. Vermeldenswaardig vind ik nog de fraai beschilderde rotsblokken langs de rivier richting de zee.

meld misbruik

Mooi gelegen, royale kamer, goed ontbijtbuffet, verdient 4

Wietse en Janneke van Houten, 24-11-2007

Mooi gelegen, royale kamer, goed ontbijtbuffet, verdient minimaal 4 sterren, vriendelijk personeel, het enige minpuntje van ons bezoek was dat we totaal geen uitzicht hadden, maar je zit dan gelukkig ook niet latijd op je kamer.....

Schitterend hotel direct aan zee/baai

Robert en Diana, 7-1-2007

Schitterend hotel direct aan zee/baai. Hele mooie ruime kamers. Mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Goede service en parkeergarage (tegen kleine vergoeding).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rydges Port Macquarie in Port Macquarie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rydges Port Macquarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rydges Port Macquarie scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.