Hotel Quality Inn & Suites Port Macquarie

Hotel Quality Inn & Suites Port Macquarie

6Voldoende

Australië, New South Wales, Port Macquarie

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Quality Inn & Suites Port Macquarie?

6Voldoende

Tonen op kaart

1 review over Hotel Quality Inn & Suites Port Macquarie

• 6Wim en Lydia07-11-2010

gedateerd hotel

het hotel is aan vernieuwing toe. Bedden zijn prima, ook voor lange mensen. De kamer is eenvoudig, maar voldoet aan minimale eisen. Met koelkast, koffiezetfaciliteiten en er is een broodrooster. Zwembad is van voldoende niveau. Gratis internet, maar geeft regelmatig problemen. Te doen voor een nacht.

Gereisd met partner in november 2010

0 tips over Hotel Quality Inn & Suites Port Macquarie

0 vragen over Hotel Quality Inn & Suites Port Macquarie

• Adres15 Mort Street NSW 2444(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website