Hotel Country Comfort Port Macquarie

Hotel Country Comfort Port Macquarie

Weer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor Country Comfort Port Macquarie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Country Comfort Port Macquarie in het Nederlands

Hotel met moteluitstraling

Peter
16-2-2012

Het hotel ligt aan de haven van Port Macquarie. Het heeft de uitstraling van een motel qua opzet, sfeer en publiek. Kamers zijn redelijk, maar erg gedateerd: een opknapbeurt zou op zijn plaats zijn. Ook de openbare ruimtes waren deels afgeleefd. Het personeel was wel vriendelijk, maar het bleef bij goedwillendheid. Restaurant is door de omvang erg omgezellig en ook de kwaliteit van het eten was zeer matig: doorbakken vlees. Parkeerruimte voldoende. Er is een (klein) zwembad, maar dat ligt op het oosten en van die kant waait er volgens het personeel altijd een stevige wind. De stad was niet gezelling, maar dat kwam waarschijnlijk?? door het weekend.

Gereisd Met partner in Sun Oct 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Leuk hotel in een leuke plaats

Rome
10-7-2006

Leuk hotel in een leuke plaats. Een prima kamer. In de buurt is er een supermarkt en eetgelegenheden. Het hotel is gelegen aan het water. Waarbij je soms kans hebt om dolfijnen te zien.

Gereisd Anders in Mon Jul 10 2006 16:21:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Comfort Port Macquarie in Port Macquarie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Comfort Port Macquarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.