Hotel Novotel Sydney Parramatta

Alleenreizend

Lijkt meer dan het is.

heer Houterman
2-5-2012

Vond de prijs erg hoog voor wat je krijgt. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers modern ingericht. Het is ontzettend gehorig en de airco maakt veel lawaai. Op mijn kamer deed de tv het niet en de volgende dag een andere kamer gekregen waar de airco/verwarming het niet deed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Sydney Parramatta in Parramatta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Sydney Parramatta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.