Hotel Island View Beach Resort

Hotel Island View Beach Resort

8Fantastisch

Australië, New South Wales, Narooma

Op vakantie geweest naar Island View Beach Resort?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Island View Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Island View Beach Resort

• 8Linsey27-01-2013

goed voor 1 nachtje

Dit is eigenlijk geen hotel... maar een kampeerterrein. Vakantiehuisje huren, de tent neerzetten, caravans en mobilhomes. Wij verbleven hier 1 nacht met 4 pers. camper. Was heel erg druk. Grote camping en iedereen staat echt op elkaar gepropt. Te voet naar Narooma is niet te doen, je moet vervoer hebben. Wel mooi strand aan het terrein met hoge golven ;-) Er is ook een zwembad en speeltuin. Het water zat vol met blaadjes enz. Vriendelijk onthaal, sanitair was minder onderhouden. Veel douches maar sowieso wachten geblazen. Dit was één van de duurdere standplaatsen tijdens onze campertocht. 2 dagen op voorhand telefonisch geboekt.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Joke17-01-2011

ruim terrein dichtbij zee

Op dit terrein staan veel huisjes maar er is ook genoeg ruimte voor caravans tenten en campers. het si een echt terrein voor mensen met kinderen, er zijn veel voorzieningen voor hen en het is erg veilig. In het hoogseizoen is het misschien erg druk daardoor. Er is een kort paadje naar het mooie strand

Gereisd met partner in november 2010

0 tips over Hotel Island View Beach Resort