Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools

Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools

8Fantastisch

Score uit 1 review

Australië, New South Wales, Moree

Op vakantie geweest naar Gwydir Carapark & Thermal Pools?

8Fantastisch

Tonen op kaart

1 review over Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools

• 8grietje17-06-2010

Een oase voor senioren

Gwydir Carapark heeft drie thermal pools. Deze pools hebben verschillende temperaturen. Men treft hier dan ook veel grijsharige gasten aan. Wij verbleven in een cabin, rondom cabin en in cabin alles netjes. De carapark ligt op een kruising van wegen, iets buiten Moree. Dit was de tweede keer dat wij hier verbleven en mochten wij ooit weer in de buurt komen, dan overnachten wij in Gwydir.

• 8Onderkomen
      • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

0 tips over Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools

0 vragen over Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Gwydir Carapark & Thermal Pools