Hotel Lilianfels Blue Mountains

Hotel Lilianfels Blue Mountains

9.6Fenomenaal

Australië, New South Wales, Katoomba

Op vakantie geweest naar Lilianfels Blue Mountains?

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Lilianfels Blue Mountains voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Lilianfels Blue Mountains

• 8horeck09-01-2011

heel fraai

in de Australische winter was dit een heerlijk onderkomen, keurige kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt

Alleen gereisd in augustus 2000

• 10P.K.27-04-2010

Service gericht

Op loopafstand van de “Three Sisters” gelegen luxueuze lodge. Klassiek bedrijf met zeer attente/goede service. Prima ontbijt. Helaas bleek het restaurant op de dag van onze aanwezigheid gesloten.

Het naastgelegen zusterbedrijf, Echoes Boutique Hotel & Restaurant werd ons aanbevolen voor diner. Dit bood echter, qua prijs/kwaliteit/service/toilethygiëne, een zeer teleurstellende ervaring.

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Colinda Rokers07-10-2009

Fantastisch 5 sterren hotel in de Blue Mountains

Het hotel ligt op loopafstand van Echo Point. Een prachtig in Engelse stijl opgetrokken hotel. Het restaurant heeft al heel veel prijzen gewonnen en is de moeite waard. Reserveren is een aanrader. Wij dineerden op een dinsdagavond en het was vol. De kamers zijn erg romantisch, bedden heel goed. Service ligt op een hoog niveau. Vanuit het hotel kun je allerlei trips maken en via het hotel kun je ook heel goed tours regelen. Wij hadden nog wel wat langer willen blijven

Gereisd met partner in september 2009

• 10Norbert28-10-2008

Zeer mooi hotel

Heel vriendelijk personeel en een prachtig hotel. Mooi gelegen vlakbij de Tree Sisters. De 2 zwembaden zijn heerlijk verwarmd het hele jaar door.

Zakelijk gereisd in oktober 2008

• 10Jacco Vroegop09-11-2006

Lilifels is één van de oudste hotels van Australië en is schitterend gelegen in de Blue Mountains op 5min loopafstand van de bekende Three Sisters.

We verbleven hier als onderdeel van onze huwelijksreis en het hotel is hiervoor zeker aan te raden.

De kamers in oud Engels stijl zijn knus, romantisch en hebben een schitterend zicht over de mountains. De service is werkelijk subliem. Van de healthfacilities is het alleen jammer dat mannen en vrouwen gescheiden zijn (muv het zwembad), maar perfect. Ga zeker eten bij het sterrenrestaurant Darleys, verbonden aan het hotel. Culinair hoogstaand en om nooit meer te vergeten.

Gereisd in november 2006

Hotel Lilianfels Blue Mountains info