Vakantiepark Eden Tourist Park

1 review over Vakantiepark Eden Tourist Park in het Nederlands

Mooigelegen terrein

Joke
17-1-2011

Dit terrein biedt aan de ene kant zicht op een meer/zee-inham, en aan de overkant van de doodlopende weg is het strand. Het stadje Eden is op loopafstand, langs een mooi wandelpad. In het juiste seizoen zijn hier veel walvissen te zien. Het terrein staat vol seringenbomen, die allemaal in bloei stonden toen wij er waren. Er zijn ook mooie vogels en eenden.Een heel fijn verblijf.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Eden Tourist Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eden Tourist Park in Eden , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eden Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.