We hebben een aantal aanbieders voor Eden voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Eden voor je op een rij gezet:

Reviews over Eden

• 7M. van Kuik13-08-2017

Kleine en toch rumoerige camping

Kleine camping onder de naaldbomen. Mooi gelegen aan het meer, maar helaas was met het warme weer deze zomer het water te warm en het meer vol waterplanten. We stonden vlak bij het terras, waar meerdere malen per dag een grote groep Nederlanders zich verzamelde. Campingbaas heerst over de camping en over zijn vrouw.

• 5Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9fambergmann_129-10-2011

Mooie omgeving

We zaten in Eagle Heights een motel wat zeker aan te raden is zeer mooi uitzicht over de baai, als je in oktober komt kun je zelf walvissen zien, deze paren in de baai. Er is een museum over de walvissen de moeite waard.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in april 2006

• 7Grietje14-11-2010

Komen er altijd weer terug

We verbleven in Eden, in Hotel Eden. het eerste beste hotel wat je tegenkomt van de grens. Het heeft nu een andere naam. Destijds zag het er een beetje vervallen, wat onverzorgd uit. De kamers kosten dan ook maar $ 38,00. Eden is een voormalige wasvisbaai aan twofold Bay. Mensen verdienen hun boterham met vissen, houtindustrie en tourisme. Eden was ook bekend om zijn vele pokies in het uitgaansleven, een uitstapje voor de Victorians, daar waren deze gelengeheden lang verboden. Bezienswaardigheden Whaling museum, Ben Boyd NP, Duncan's sawmill enz.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving