Vakantiepark Dorrigo Mountain Resort

Joke
31-1-2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Dit kleine terrein, er staan ook eenvoudige huisjes, ligt in een mooie omgeving. Wij stonden hier een nacht omdat er in de wijde omgeving geen andere plek was. De beheerder rijdt rond om douchemuntjes te verkopen, het sanitair is schoon maar nogal verouderd. De camping ligt langs de doorgaande ('s nachts rustige) weg naar de Waterfall Way, erg mooie weg naar de kust.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dorrigo Mountain Resort in Dorrigo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dorrigo Mountain Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.