Hotel Marlborough Motor Inn

Hotel Marlborough Motor Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Marlborough Motor Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marlborough Motor Inn in het Nederlands

Hotel wordt heel snel slechter!

Jan
18-5-2009

handig gelegen tussen de bergen en Canberra. Sinds enige tijd wordt het hotel gerund door Indiers, die kennelijk niet veel verstand van het vak hebben. De vervuiling in het hotel en op het terrein slaat toe. Indische geuren en aankleding in het restaurant.

De kok in het restaurant en de bediening weten niet waar ze mee bezig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marlborough Motor Inn in Cooma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marlborough Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.