Coffs Harbour

We hebben een aantal aanbieders voor Coffs Harbour voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Coffs Harbour voor je op een rij gezet:

Reviews over Coffs Harbour

We zijn weer terug in de nederlandse kolonie

Grietje,
    29-11-2011

Twee jaar terug verbleven we in het Arosa hotel. Deze was echter in andere handen en de prijs was aanmerkelijk hoger geworden. Toen naar de buren. Voor twee nachten kregen we twee cabins tegen een schappelijke prijs. Achter de cabins hadden we een stukje privacy, waar de kinderen konden spelen. We hadden het zicht op de Windmill en het pannekoekenhuis, zich op de kleine nederlandse kolonie. Coffs Harbour is een plaats waar we al diverse malen zijn gestopt. Een goed winkelcentrum, mooie stranden en natuurlijk ook de Big Banana. Coffs harbouw heeft een mild climaat.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Sep 28 1998 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We blijven er terug komen

Grietje,
    24-11-2010

We verbleven twee nachten in Glen Villa Resort, Pacific Hwy, 2km zuiden van postkantoor. Kunnen het niet meer terug vinden op het web. We hadden een cabin aan de achterkant, er was een strokkje gras voor de kinderen om te spelen. Lekker rustig en we hadden uitzicht op de windmill. Park "big banana" is de moeite waard om te bekijken. Redelijk winkelcentrum. Mooi strand. Altijd mooi weer in Coffs Harbour

Gereisd met jonge kinderen in september 1998

Niet het mooiste plaatsje aan de oostkust

Jeroen,
    29-1-2007

Niet het mooiste plaatsje aan de oostkust. Vanuit Coffs Harbour hebben we de waterfall way gereden (het binnenland in). Dit is een erg mooie route, die ik iedereen kan aanbevelen. Verder kun je Coffs wel overslaan.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Coffs Harbour scoort een 7 uit 10, op basis van 8 reviews