Hotel Quality Inn City Centre

Hotel Quality Inn City Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn City Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn City Centre in het Nederlands

Boven verwachting!

h_pen
25-3-2013

Hier onlangs geweest, zeer net (net gerenoveerd?) hotel/motel. Kamers prima, schoon, netjes en alles aanwezig wat je nodig hebt. Hotel heeft restaurant waar je goed kunt eten en een klein barretje waar je een drankje kunt drinken. Helaas arriveerden we hier laat in de middag, het hotel ligt centraal maar we hebben weinig van het plaatsje kunnen zien.

Gereisd met partner in maart 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn City Centre in Coffs Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.