Hotel Novotel Opal Cove Resort

Hotel Novotel Opal Cove Resortsterstersterster

8.5Fantastisch

Australië, New South Wales, Coffs Harbour

Op vakantie geweest naar Novotel Opal Cove Resort?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Opal Cove Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Novotel Opal Cove Resort

• 8van Overhagen12-12-2014

Erg mooi hotel

Wij zijn hier 1 nacht geweest op een busrondreis. Mooie grote schone kamer en het ligt aan een prachtig strand. Het eten was hier inbegrepen bij de busreis , maar daar zijn we minder enthousiast over. We hadden ruim van te voren een menu opgegeven, maar moesten zeker een uur wachten voor we wat kregen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Fred en Trudie Versfeld13-06-2004

Een mooi hotel met diverse zwembaden. Direct gelegen aan zee. Mooie kamers van alle gemakken voorzien. Weet niet af alle kamers gelijk zijn, Onze kamer had een bubbelbad en vanuit de badkamer keek je door een jalouzie de kamer in. Erg gezellig.

Gereisd in juni 2004

0 tips over Hotel Novotel Opal Cove Resort