8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Opal Cove Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Opal Cove Resort in het Nederlands

Erg mooi hotel

van Overhagen
12-12-2014

Wij zijn hier 1 nacht geweest op een busrondreis. Mooie grote schone kamer en het ligt aan een prachtig strand.

Het eten was hier inbegrepen bij de busreis , maar daar zijn we minder enthousiast over. We hadden ruim van te voren een menu opgegeven, maar moesten zeker een uur wachten voor we wat kregen.

Gereisd met partner in oktober 2014
2004

Een mooi hotel met diverse zwembaden

Fred en Trudie Versfeld
13-6-2004

Een mooi hotel met diverse zwembaden. Direct gelegen aan zee. Mooie kamers van alle gemakken voorzien. Weet niet af alle kamers gelijk zijn, Onze kamer had een bubbelbad en vanuit de badkamer keek je door een jalouzie de kamer in. Erg gezellig.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Opal Cove Resort in Coffs Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Opal Cove Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.