Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
Hotel Comfort Inn Big Windmill

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Big Windmill voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Comfort Inn Big Windmill

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  10:00

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres168 Pacific Highway South 2450(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Big Windmill in Coffs Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Big Windmill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.