Hotel Arosa Motel

We hebben een aantal aanbieders voor Arosa Motel voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Arosa Motel in het Nederlands

Heerlijk plekje

Grietje
18-11-2010

Mooi hotel, met aparte poolkamer. Ruim zwembad aan de voorkant. Mooi, ruime kamers. Badkamers waren spic en span. Achter hotel een bbq voor de gasten.

Coffs Harbour is bekend om z'n mild klimaat. Hier kan de lange broek uit en de korte aan. Hier hebben zich veel Hollanders gevestigd, Een van de attracties is dan ook een Hollands miniatuurdorpje met hele grote klompen aan de ingang. Het is er goed surfen en die dag waren de golven hoog.

Gereisd met oudere kinderen in juli 1996

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arosa Motel in Coffs Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arosa Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.