Coffs Harbour

Reviews over Coffs Harbour

Erg mooi hotel

van Overhagen,
    12-12-2014

Wij zijn hier 1 nacht geweest op een busrondreis. Mooie grote schone kamer en het ligt aan een prachtig strand.

Het eten was hier inbegrepen bij de busreis , maar daar zijn we minder enthousiast over. We hadden ruim van te voren een menu opgegeven, maar moesten zeker een uur wachten voor we wat kregen.

Gereisd met partner in oktober 2014

Boven verwachting!

h_pen,
    25-3-2013

Hier onlangs geweest, zeer net (net gerenoveerd?) hotel/motel.

Kamers prima, schoon, netjes en alles aanwezig wat je nodig hebt.

Hotel heeft restaurant waar je goed kunt eten en een klein barretje waar je een drankje kunt drinken.

Helaas arriveerden we hier laat in de middag, het hotel ligt centraal maar we hebben weinig van het plaatsje kunnen zien.

Gereisd met partner in maart 2013

Heerlijk plekje

Grietje,
    18-11-2010

Mooi hotel, met aparte poolkamer. Ruim zwembad aan de voorkant. Mooi, ruime kamers. Badkamers waren spic en span. Achter hotel een bbq voor de gasten.

Coffs Harbour is bekend om z'n mild klimaat. Hier kan de lange broek uit en de korte aan. Hier hebben zich veel Hollanders gevestigd, Een van de attracties is dan ook een Hollands miniatuurdorpje met hele grote klompen aan de ingang. Het is er goed surfen en die dag waren de golven hoog.

Gereisd met oudere kinderen in juli 1996

Een mooi hotel met diverse zwembaden

Fred en Trudie Versfeld,
    13-6-2004

Een mooi hotel met diverse zwembaden. Direct gelegen aan zee. Mooie kamers van alle gemakken voorzien. Weet niet af alle kamers gelijk zijn, Onze kamer had een bubbelbad en vanuit de badkamer keek je door een jalouzie de kamer in. Erg gezellig.

Gereisd anders in juni 2004
Coffs Harbour scoort een 7 uit 10, op basis van 8 reviews