Hotel Byron At Byron Resort & Spa

Hotel Byron At Byron Resort & Spa

9.5Fenomenaal

Australië, New South Wales, Byron Bay

Op vakantie geweest naar Byron At Byron Resort & Spa?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Byron At Byron Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

4 reviews over Hotel Byron At Byron Resort & Spa

• 9mavant11-02-2016

fantastisch! Puur genieten!

Alles is supergoed verzorgd, prachtige accommodatie, op loopafstand van strand en fietsafstand van Byron Bay. Wij kregen een gratis upgrade, en waren verrast door het prachtige appartement in het tropische regenwoud, met 2 ( met gaas afgeschermde) balkons, super uitrusting in badkamer, keuken, kamer. Zelfs de vaatwasser werd leeggeruimd. Ook was er een was/droog-machine, super handig. Mogelijkheid om fietsen te huren, deze waren echter aan een grote beurt toe. Na terugkomst e.e.a. gemeld, waarna geen kosten werden berekend. De geluiden van vogels en andere dieren omringen je zelfs in je appartement, als je dat wil.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Peter16-02-2012

Pure luxe

Wij hebben hier 2 dagen doorgebracht en zijn vol lof over het resort. Het ligt 3 km. ten zuiden van Byron Bay, vlak bij het strand. De verschillende appartementen liggen verspreid over het grote terrein van regenwoud en bestaan uit gebouwen , waarin 4 luxe, volledig ingerichte appartementen zijn ondergebracht: woon/eetkamer met complete keuken, zitkamer met blakon, grote slaapkamer, badkamer met regendouche en bad. Parkeren op 100 meter van het apartement Op het terrein zijn wandelingen uitgezet via de boardwalks door het regenwoud. Er is een geweldig zwembad met luxe liigstoelen, prima service en een zeer goed restaurant. Het personeel is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam; heebn ons veel tips gegeven voor tochtjes in de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Aike06-07-2010

Fantastisch resort

We hebben hier een geweldige tijd gehad. Tijdens onze rondreis aan de Oostkust hebben we hier een tijdje gelogeerd. Het is een mooi resort dichtbij het strand. Je waant je in een regenwoud. De kamers (zeg maar appartementen) liggen tussen de bomen en planten. Het is een redelijk luxe resort, waar je niet gelijk aan denkt als je het hebt over de hippie-plaats Byron-Bay.

Gereisd met partner in april 2008

• 10Vincent30-10-2008

Uniek resort

Het resort ligt net buiten het artistieke dorpje Byron Bay. Eigenlijk heeft het niet zo veel van doen met waar Byron Bay om bekend staat (backpackersdorp). The Byron ligt midden in het tropisch regenwoud en je waant je echt in de wilde natuur. Schitterende kamers, heerlijk eten en sublieme service. In de buurt ligt een van de mooiste golfbanen van Oost Australie. The Byron is niet goedkoop maar m.i. iedere dollar waard

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Byron At Byron Resort & Spa info