Géén boekingskosten

• 9Waardering

2 Reviews over Beach Hotel

• 9Dave19-01-2014

Goed strandhotel

Zeer ruime kamers en een mooi zwembad. Ligging aan het strand in het centrum. Hele grote bar vol met jeugd vanwege een of andere feestdag .... geweldig om te zien. Aanrader!

• 9Martien02-06-2007

Wij kwamen in Byron Bay aan, laat in de avond, na een misselijkmakende rit met de bus. Met de Lonely Planet Guide in de hand richting telefooncel, om enkele middenklasse hotelletjes te vragen of er plaats was. Alles was vol!!! Mijn dochter (12) liep inmiddels groen/geel aan en ik (moeder) dacht: "Dán maar een wat duurder hotel". Zo gezegd, zo gedaan, en aldus kwamen we bij het Beach Hotel aan.

De kamer was een verademing. Hij was net zo groot als 4 kamers van een "normaal" formaat. Uitermate luxe badkamer, dus dochter kwam langzaam weer bij in schuimbad. Heerlijk geslapen, prima ontbijt, maar de prijs was er ook naar... De volgende ochtend zijn we op zoek gegaan naar goedkopere accommodaties, omdat we nog enkele nachten in Byron Bay wilden blijven. Zijn toen uitgekomen bij Central Aparments, 2 straten verderop. Daar prima prijs/kwaliteit aangetroffen en daar nog enkele dagen verbleven.

Als de prijs je niets uitmaakt, tsja, dan is het Beach Hotel een prima keuze!!!

Hotel Beach Hotel info

• Adresgegevens