Hotel Redleaf Resort

Weer vandaag10°-4°
Hotel Redleaf Resort

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Redleaf Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Redleaf Resort in het Nederlands

valse voorlichting

Simon
19-11-2010

Dit motel (resort) wordt aanbevolen door de TO. Helaas het slechtste motel tijdens ons 30 dagen verblijf in Australië

via internet geboekt voor drie dagen. de website zag er goed uit! aanbieding drie dagen met buffet ontbijt! voor $140 per nacht. Echter bij aankomst bleek dat de aanbieding alleen geldt als je per telefoon boekt. het ontbijt kost $ 17 pp maar wegens het beperkte aantal gasten geen buffet. (Dus uit nijd geen gebruik van gemaakt)

kamer wordt vergeten met het schoonmaken. Internet klapt er telkens uit....wel betalen Leuk binnen badje. ik vrees dat het motel duidelijk ten onder zal gaan De website suggereert een resort maar het is gewoon een tweede rangs motel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Redleaf Resort in Blackheath , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Redleaf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Redleaf Resort scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.