We hebben een aantal aanbieders voor Bellingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bellingen

Heerlijk en pittoresk

Henk Ensink,
    19-11-2010

Een gezellig victoriaans aandoend dorpje waarvan beweerd wordt dat het eens het hart van de alternatieve cultuur van NSW vormde. Het ligt prachtig in het hart van de Bellingen Valley. In de Old Butter Factory zijn leuke galleries te vinden.

Gereisd met partner in januari 2010

Een prachtig dorp waar je australie kunt beleven zoals je

Ans ,
    5-1-2008

Een prachtig dorp waar je australie kunt beleven zoals je verwacht dat Australie zal zijn. Leuke winkels en koffie barretjes. Rivieren om in te zwemmen en een ontspannen sfeer. veel creatieve mensen een fijne plek met een mooie omgeving. Echt de moeite waard om er enkele dagen te vertoeven.

Gereisd anders in januari 2008

zeer gevarieerd aanbod qua natuurschoon

maria,
    26-4-2005

zeer gevarieerd aanbod qua natuurschoon. half uur van het strand. dichtbij world heritage park en andere national parks. het uitgaansleven biedt voor elk wat wils van chique tot casual. homovriendelijk en er valt op cultuurgebeid genoeg te beleven, er is een aantal galleries die de moeite waard zijn om te bezoeken

Gereisd anders in april 2005
Bellingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews