Reviews over Bellingen

Prachtig ingerichte kamer.

Raymond,
    22-3-2012

Hut 1 heeft een 2p wiebelbed met electrische deken, airco, balkon met zitje, 2p bubbelbad met uitzicht.

Gastenkamer en een kleine koelkast delen met de 2 andere kamers.

Ontbijt via menu op veranda met prachtig uitzicht.

Geen safe en geen tv.

leuk BN&B met fantastische ligging

Peter,
    16-2-2012

Helaas maar 1 nacht hier doorgebracht.

Prachtig B&B met slechts 3 (zeer ruime) kamers. Geweldige ligging, midden in de natuur, op een heuvelrug met fabelachtig uitzicht.

De eigenaresse ( met haar 1 jaar oude zoontje) verwelkomde ons allervriendelijkst en gaf ons allerlei tips voor tochtjes in de omgeving en voor een leuk eetadres in Bellingen.

Het is wel wat moeilijk te vinden, zeker als de door de reisorganisatie opgegeven routebeschrijving niet klopt.

Er is alleen ontbijt (inclusief) en dat is prima verzorgd a la carte.

Leuke B&B

Aike,
    6-7-2010

Je denkt dat je "in the middle of nowhere" bent beland, maar dan opeens!

Een leuke B&B met een fantastisch uitzicht over een dal dat vooral met tropische planten is bedekt.

Een klein stukje rijden van een niet noemenswaardig stadje, waar je lekker kunt eten.

Goede accomodatie

kees,
    3-1-2010

Goed hotel. Wel basic, maar alles aanwezig voor een goed verblijf. (1-2 nachten)Ligt in een mooie rustige omgeving net buiten het dorp.

prima plek

adema/knuman,
    12-12-2008

mooie omgeving prima uitvals basis.

Hotel ligt erg mooi in rustige omgeving. Bellingen is mooi plaatsje beetje alto lekker eten in plaatselijk hotel

Bellingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews