We hebben een aantal aanbieders voor Canberra voor je op een rij gezet:

vakanties Canberra

We hebben een aantal aanbieders voor Canberra voor je op een rij gezet:

Reviews over Canberra

• 8Annelies06-12-2013

Interessante stad voor een bezoek

Canberra heeft veel te bieden. Diverse musea, vaak gratis te bezoeken. Het War memorial en het Parlementsgebouw zijn ook een bezoek waard. Wij bezochten de stad vanwege slecht weer onderweg. Het is een groene stad met brede wegen. Heel overzichtelijk.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9Saskia05-12-2012

Canberra wordt ondergewaardeerd

deze stad heeft veel meer te bieden dan verwacht

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in november 2012

• 9Peter21-02-2012

ruim opgezet en overzichtelijk

Er is in Canberra verrassens veel te zien; bijv. War Memorial ( zeker doen, zeer indrukwekkend), Parliamentary Hilll, Uitzicht toren, National Sprot Museum etc. Stad is ruim en overzichtelijk opgezet met brede wegen en voldoende parkeerplaats.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Ursula Visser12-01-2006

Ik snap niet dat er mensen zijn die Canberra saai vinden! Wij waren er o.a. met Australia day! Hele leuke dag. Bovendien is er zo enorm veel te zien! Busdepots markets (in de wijk Kingston) vele musea, parken etc. De stad heeft een byzondere architectuur.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd in januari 2006

• 9Gerpieter Wilbrink21-11-2005

Canberra is in vergelijking met Sydney en Melbourne een wat kil aandoende stad en ook wat minder gezellig. Echter een bezoek aan de stad en de regeringsgebouwen is zeer de moeite waard.De stad heeft een grote botanische tuin waar alle flora en fauna die in het land voorkomt daar heeft ingepast. Strand kun je in het binnenland uiteraard niet verwachten maar Canberra bied wel een groot meer waar je prachtig omheen kunt fietsen en wandelen en ook watersporten behoort tot de mogelijkheden. En kijk verder eens hoe ruim alles in de stad is opgezet. Door het vele groen heb je niet door dat je in een stad bent waar 285000 mensen wonen.

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in november 2005

• 7J.V.09-09-2004

deze stad heeft geen sfeer, echte diplomaten stad, wel heel schoon en de kangoeroes lopen regelmatig door de straten

• 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn