Australian Capital Territory

We hebben een aantal aanbieders voor Australian Capital Territory voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Australian Capital Territory

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Australian Capital Territory

Reviews over accommodaties in Australian Capital Territory

Gemiddeld motel in een saaie wijk

HenryW,
    8-6-2014

Dit motel ligt erg verscholen in een saaie wijk: zonder tomtom nauwelijks te vinden! We hadden een mooie grote kamer ( family room met 1 Queen en 2 Single beds). Bij gebrek aan restaurants (of wat dan ook) in het hotel gegeten. Fawlty Towers! In een grote fel verlichte zaal met keurige gasten en een bediende die dacht dat ze in de Librije werkte. Maar goed, diner en ontbijt en kamer waren verder prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

mooi

mevrouw nuyts,
    26-2-2013

heel mooi toffe service heel vriendelijk zeer mooie kamer eten viel heel goed mee

Gereisd met partner in januari 2012

net hotel

Saskia,
    5-12-2012

Dit hotel is vrij nieuw, proper, mooie kamers, goed restaurant, aangename bar, eigen parking en zeer goed gelegen.

Gereisd met partner in november 2012

Centraal gelegen vlak bij winkels.

Raymond,
    24-3-2012

Mooie ruime kamer met 2 heerlijke boxspring, minibar, 1 luie stoel, safe

badkmer met douche in bad én douchegordijn!? (valt wat tegen voor een 4 sterren hotel)

Geen balkon, centraal gelegen vlak bij winkels.

Parkeergarage onder hotel voor $15 per dag, gratis internet in lobby.

Gereisd met partner in november 2011

prima stadshotel met goede service

Peter,
    21-2-2012

Novotel ligt aan een brede invalsweg naar het centrum van Vanberra. Parkeergelegenheid voor de deur ( voor een uurtje), daarna naar parkeerterrein/garage achter het hotell dmv valet parking.

Ontvangst zeer vriendelijk en correct.

Kamers ( bovenste verdieping) ruim; sanitair netjes en schoon.

Het ontbijt ( bij prijs inbegrepen) is zeer uitgebreid, Voor het diner is er een kaart met veel keus; de kwaliteit is goed, bediening zeer vriendlelijk.

Gereisd met partner in oktober 2011