Géén boekingskosten

Appartement Villa Sunflower

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Sunflower voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

7 Reviews over Villa Sunflower

• 8Gerard Theunissen17-08-2016

Fijn hotel, Goede service, beleefd personeel

Villa sunflower is een leuk en gezellig hotel met 2 hotel flats aan 2 zijden van een weg, verbonden door een tunnel. Goede service en hygiëne. Het buffet eten zou wat warmer mogen. De shuttle service naar het strand is beperkt. Smorgens 2x heen en smiddags 1x terug. Jammer dat het iets te ver van het strand ligt

• 9HK14-07-2016

heerlijk

Vriendelijke eigenaresse. Je hoeft maar te vragen en ze doet het voor je. Heeft veel tips. Appartement was groot genoeg voor 4 personen en wij waren met zijn 3en. Zag er netjes uit, eenvoudig maar alles wat je nodig hebt. Leven doe je over het algemeen buiten. We mochten snorkelspullen mee nemen. Koken en eten in een buiten keuken. En koffie drinken zoveel we wilde. Het appartement ligt dicht bij het strand. Heeft een zwembad en een schitterende tuin. Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad en vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

• 2fred07-01-2013

terrible

not clean, very cramped, very dirty swimming pool, a place to avoid. Owner doesnt seem to understand how to run a hospitality business. Lots of cats running around the premises, fighting eachother in the night, walking into your apartment, no this place is worth avoiding it!

Maybe she can have a look at the hot pool, which is extremly filthy....she either doesnt see it, or doesnt want to see it.

For the rest, all apartments are very near too eachother, resulting in a lack of privacy.

Take our advice, stay away from that place!

• 1Nanda12-11-2012

Nooit meer!! Vies

Zeer slecht, alles vies in de studio en rondom de studio. Kakkerlakkennest in de kamer, beesten kwamen uit een gat in het plafond. Toilet vies, keuken ranzig. Overal uitwerpselen van de kakkerlakken. Vies en muf bed. Nooit en nooit meer!! En huur zeker geen auto bij sunflower, zijn ook klaar voor de sloop en wederom te ranzig om in te rijden. We hebben ons geld teruggevraagd en zijn naar een hotel gegaan. Zeker geen aanrader!!

Eigenaresse liegt ook!

• 7maia04-08-2011

Goede ligging

Makkelijk te bereiken appartement in de Villa. Kleinschalig, vriendelijke eigenaresse. Fijn als je rust zoekt en niet al te duur.

• 9Fam. Dictus15-07-2010

Een plek om terug te komen

Villa Sunflower is een knus, gezellig en een kleinschalig complex. Onze studio was gezellig en doelmatig ingericht en buiten was er een porch waar het goed zitten was, lekker in de schaduw. Er was een vrij groot zwembad die mooi gelegen was in de tuin. De gastvrouw, Rienke, deed er alles aan om de gasten naar hun zin te maken. Een aanrader voor iedereen. De bushalte ligt op ongeveer op 300 meter en de Arubus komt om de 20 minuten voorbij en een kwartiertje later ben je in Oranjestad. Het strand met de hotels liggen 50 meter verder, je kunt langs het strand wandelebn naar Paseo Herencia.

• 9Wim25-06-2010

Een plek om terug te komen

Villa SunFlower is een knus, gezellig en een kleinschalig complex. Onze studio was gezellig en doelmatig ingericht en buiten was er een porch waar het goed zitten was, lekker in de schaduw. Er was een vrij groot zwembad die mooi gelegen was in de tuin. De gastvrouw, Rienke, deed er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Een aanrader voor iedereen. De bushalte ligt op ongevver 300 meter en de Arubus komt om de 20 minuten voorbij en een kwartierje later ben je in Oranjestad. Het strand met de hotels liggen 50 meter verder, je kunt langs het strand wandelen naar Paseo Herencia.

Appartement Villa Sunflower info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens