Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Mill Resort & Suites Aruba voor je op een rij gezet:

167 reviews over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba

• 6Stel27-06-2019

Prima

Een mooi opgezet hotel. Gezellig zwembad wat omringd is door de huisjes. In juni 19 nog flink aan het verbouwen. De overlast hiervan valt mee. Echter een groot nadeel, de gehorige kamers! In veel kamers zit een tussendeur naar de kamer er naast (uiteraard op slot) maar dit zorgt ervoor dat je buren erg goed hoort. Ook bij de gerenoveerde kamers is dit het geval.

• 10rietje21-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie locatie. Alles heel netjes. Vlakbij de bezienswaardigheden in gretna green. Ideaal als tussenstop als je naar Schotland reist vanuit dover. De pub serveert lekker en eenvoudig eten. Het ontbijt is typisch Engels

• 7Arie van der Es19-03-2019

prima te doen hoor, jammer van de verbouwing

Een leuk en zeker niet te duur hotel Mooi en ruim zwembad. Heel Amerikanen die aan time sharing doen. Het hotel zit midden in een verbouwing. Deze duurt al 2 jaar. Je hebt geen wekker nodig om wakker te worden want om 8 uur in de ochtend word er begonnen met hakken, breken en boren. Dit gaat 6 dagen in de week door. Dat is wel erg jammer dat dat niet bij de touroperator vermeld word. Ontbijt is prima te doen. Ligging is goed maar een auto is wel een pre.

• 2018
    8Gezin van 405-08-2018

Prima hotel!

Wij hebben een fijne vakantie gehad! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met 4 personen, alles was prima en schoon. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken, heel fijn! Hebben een auto gehuurd in het nabijgelegen RIU hotel en daarmee het eiland verkend. Maar qua ligging is ook veel op loopafstand te doen. Palm en Eagle beach op loopafstand of de service van het hotel brengt je met een golfkarretje :-) Eten en drinken hebben wij in het hotel niet gedaan, er was geen kindvriendelijk menu en alles ontzettend duur. Wij deden boodschappen bij SuperFoods en kookten zelf. Kleine opmerking over de werkzaamheden bij het hotel; er staat dat het “lichte” werkzaamdheden zijn, maar aan het zwembad ondervind je hier wel overlast van; slijptollen,boren etc zijn niet bepaald rustgevend! Verder een prima hotel om met kinderen te verblijven

Met jonge kinderen

• 9Fam j15-05-2018

Fantastisch!!

Het eten en de super aardige personeelsleden! Zou graag terug keren

• 8Lisette29-04-2018

Prima hotel en goede locatie

We hebben een prima verblijf gehad bij The Mill. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen, onze kamer was prima en de badkamer was netjes. Er zijn veel restaurants en bars op loopafstand, dat was ideaal. De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en ook het personeel bij de bar/restaurant was aardig. Nadat wij op de dag van vertrek hadden uitgecheckt mochten wij van de dames van de receptie gebruik maken van het zwembad totdat wij naar het vliegveld moesten, top! Helaas dacht de dame bij het zwembad daar anders over, zij weigerde om ons badlakens te geven. Zelfs toen haar collega van de receptie haar had uitgelegd dat wij hotelgasten waren, kregen wij geen strandlakens mee. Gelukkig waren ze bij de receptie hartstikke vriendelijk en hebben we van hen alsnog badlakens gekregen. Dit is het enige negatieve puntje wat ik zo kan noemen. Voor de rest was ons verblijf top.

• 8Pien17-04-2018

Super goed! 😊

Heel fijn en goed hotel, vriendelijk personeel, lekker gevarieerd ontbijt Jammer dat er bij het zwembad iets minder parasols waren! Verder een super fijn hotel voor een goed prijs/kwaliteit

• 4J.Brouwer08-03-2018

Zeer slecht hotel ben zeer ontevreden

Hotel redelijk in centrum Alleen het hotel zit midden in de verbouwing hakken breken boren, veel te weinig ligbedden in zwembad op de 300 gasten 50 bedjes en 12 parasols . s'morgens worden de bedden ingepikt met handdoeken .Hotel doet hier niets mee.Op dit moment de kamers een vieze zooi badkamer ruikt naar schimmel. bv wasbakken met blussen eraf en dan met witte verf aan getipt, losse kranen gewoon goor. een groot ledikant met een matras 20 cm smaller en opgemaakt met te kleine lakens (kermisbed) af en toe geen handdoeken. kortom een ruk hotel., je kunt er niet buiten zitten omdat er midden kamers zijn met alleen een schuifraam dus ook geen zitje buiten of balcon

• 2017
    6Gerrit11-10-2017

Als ik aan de rustige kant zou zitten misschien

De ligging is perfect. Ontbijt fantastisch met leuk personeel zeer behulpzaam. Echter kan er iets meer aandacht besteed worden over de uitleg van de kamer aan de balie. Kamer gedateerd. Veel overlast van geluid van de nachtclub ernaast. De bar schreeuwend duur.

sales management, European Representative, 18-10-2017

Hartelijk dank voor deze review. Jammer dat u overlast heeft gehad van de nachtclub naast het hotel. We zijn hierover in gesprek met de eigenaar. De kamers worden nu gerenoveerd om rond half volgend jaar als allereerste Courtyard by Marriott Resort te gaan opereren. Hier komt dus duidelijk een aanmerkelijke verbetering in.

Met vrienden

• 4Arie23-09-2017

voorlopig zeker niet boeken tot na renovatie !!

Nu net twee dagen terug uit de Mill op Aruba. Ons was vooraf verteld dat één zwembad gerenoveerd werd, echter bleek het halve hotel een grote bouwput. Schandalig dat het hotel in deze bouwfase toch nog deels was verhuurd. Velen waren ook niet geïnformeerd over deze bouwwerkzaamheden.

Wij hadden bij boeking een standaard kamer gereserveerd, echter bij aankomst was deze ronduit smerig, vervallen en was vooral de badkamer onveilig (gebroken tegels en losgescheurd emaille. Mijns inziens behoort ook een ongerenoveerde kamer gewoon veilig en schoon te zijn. Manager erbij gehaald waarna we een iets minder smerige kamer kregen, echter nog steeds onveilig. Uiteraard ook deze geweigerd waarna we een dag later pas op onze derde kamer terecht konden. Deze voldeed enigszins redelijk. De dagelijkse schoonmaak bestond enkel uit het opmaken van het bed, een beetje vegen met de franse slag en een nieuwe (nog niet eens schone) handdoek in de badkamer.

Eten en drinken in dit hotel is goed, maar boven de prijzen bij overige horeca in de regio.

Volgens personeel is het hotel verkocht aan Marriot. Voor een boeking zou ik dan ook zeker wachten tot het Marriot is.

Sales management, European Representative, 18-10-2017

Jammer dat u enigszins teleurgesteld bent in ons hotel. Het hotel ondergaat nu allerlei verbeteringen om volgend jaar een Marriott Courtyard Resort te worden. Dit zal eerste Courtyard Resort worden in het Caribisch gebied. We hopen u dan toch nog een keer te mogen terugontvangen om alle positieve veranderingen zelf te mogen ervaren

5 tips over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba

• Babette, 21-11-2013

Huur een auto of neem een taxi naar Madam Janet heerlijk restaurant. En ga op tour met Eddie Kroes 4x4 vrachtwagen

• Manon Elst, 30-05-2013

Ga eten bij de INDO (Noord 17) Super super lekker eten voor heel weinig geld!

• Bianca, 18-09-2013

Hard rock cafe & Cafe Rembrandt. Gianni's restaurant. Mooi strand bij Amsterdam Manor Resort, Eagle Beach

3 vragen over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba

• Y. de Hoog, 05-07-2017

zwembad The Mill buiten gebruik?

Weet iemand hoe The Mill Suites er op dit moment uitziet (juli 2017)? Ik hoor namelijk net van onze reisorganisatie (nadat we al geboekt hadden) dat het zwembad tot oktober 17 niet gebruikt kan worden i.v.m. een renovatie. Is het nu een grote bouwput of valt het mee?

Deniise, 04-08-2017

Valt mee. Een van de grote zwembaden is dicht. Maar je kan er nog prima vertoeven.

• Rob, 27-09-2016

keuken en handdoeken meenemen

wij komen morgen moeten wij keuken- en handdoeken meenemen ?

Nee hoeft niet

• Anne, 19-12-2014

Tijgermug?

Hoe zit het met de tijgermuggen? Komen deze hier veel voor? Überhaupt veel muggen? Zijn er klamboes op de kamers? Dank!

Deniise, 04-08-2017

Geen klamboes, niet gebeten.

Aparthotel info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen