Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba

Aparthotel
Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor The Mill Resort & Suites Aruba voor je op een rij gezet:

161 reviews over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba in het Nederlands

Super goed! 😊

Pien, 17-4-2018

Heel fijn en goed hotel, vriendelijk personeel, lekker gevarieerd ontbijt

Jammer dat er bij het zwembad iets minder parasols waren! Verder een super fijn hotel voor een goed prijs/kwaliteit

Zeer slecht hotel ben zeer ontevreden

J.Brouwer, 8-3-2018

Hotel redelijk in centrum Alleen het hotel zit midden in de verbouwing hakken breken boren, veel te weinig ligbedden in zwembad op de 300 gasten 50 bedjes en 12 parasols . s'morgens worden de bedden ingepikt met handdoeken .Hotel doet hier niets mee.Op dit moment de kamers een vieze zooi badkamer ruikt naar schimmel. bv wasbakken met blussen eraf en dan met witte verf aan getipt, losse kranen gewoon goor. een groot ledikant met een matras 20 cm smaller en opgemaakt met te kleine lakens (kermisbed) af en toe geen handdoeken. kortom een ruk hotel., je kunt er niet buiten zitten omdat er midden kamers zijn met alleen een schuifraam dus ook geen zitje buiten of balcon

Als ik aan de rustige kant zou zitten misschien

Gerrit, 11-10-2017

De ligging is perfect. Ontbijt fantastisch met leuk personeel zeer behulpzaam. Echter kan er iets meer aandacht besteed worden over de uitleg van de kamer aan de balie. Kamer gedateerd. Veel overlast van geluid van de nachtclub ernaast. De bar schreeuwend duur.
sales management, European Representative, 18-10-2017
Hartelijk dank voor deze review. Jammer dat u overlast heeft gehad van de nachtclub naast het hotel. We zijn hierover in gesprek met de eigenaar. De kamers worden nu gerenoveerd om rond half volgend jaar als allereerste Courtyard by Marriott Resort te gaan opereren. Hier komt dus duidelijk een aanmerkelijke verbetering in.

Nu net twee dagen terug uit de Mill op Aruba. Ons was vooraf verteld dat één zwembad gerenoveerd werd, echter bleek het halve hotel een grote bouwput. Schandalig dat het hotel in deze bouwfase toch nog deels was verhuurd. Velen waren ook niet geïnformeerd over deze bouwwerkzaamheden.

Wij hadden bij boeking een standaard kamer gereserveerd, echter bij aankomst was deze ronduit smerig, vervallen en was vooral de badkamer onveilig (gebroken tegels en losgescheurd emaille. Mijns inziens behoort ook een ongerenoveerde kamer gewoon veilig en schoon te zijn. Manager erbij gehaald waarna we een iets minder smerige kamer kregen, echter nog steeds onveilig. Uiteraard ook deze geweigerd waarna we een dag later pas op onze derde kamer terecht konden. Deze voldeed enigszins redelijk. De dagelijkse schoonmaak bestond enkel uit het opmaken van het bed, een beetje vegen met de franse slag en een nieuwe (nog niet eens schone) handdoek in de badkamer.

Eten en drinken in dit hotel is goed, maar boven de prijzen bij overige horeca in de regio.

Volgens personeel is het hotel verkocht aan Marriot. Voor een boeking zou ik dan ook zeker wachten tot het Marriot is.

Sales management, European Representative, 18-10-2017
Jammer dat u enigszins teleurgesteld bent in ons hotel. Het hotel ondergaat nu allerlei verbeteringen om volgend jaar een Marriott Courtyard Resort te worden. Dit zal eerste Courtyard Resort worden in het Caribisch gebied. We hopen u dan toch nog een keer te mogen terugontvangen om alle positieve veranderingen zelf te mogen ervaren

Net niet....

Leontine, 25-8-2017

Helemaal aan het eind gelegen van Palm Beach

Oogt oud en vervallen

Hygiene is niet oké, kamers worden gerenoveerd maar wij hadden helaas een oude kamer met lekkages en loshangende plafondplaten

Zwembad wordt momenteel gerestaureerd , 1 klein bad open. Daaromheen worden graafwerkzaamheden uitgevoerd dus je ligt tussen de hopen zand

Een rustig mooi hotelletjes

Deniise, 4-8-2017

+ Nette kamers

+ Goede hygiëne

+ Rustige locatie

- Je moet voor een boulevard een stuk lopen

+ zwembad met omgeving

- Kamers zitten tegen elkaar dus kinderen huilen hoor je

- Ontbeten & dinner stellen niks voor, en is overprijsd. Je moet ook service kosten betalen!!

+ Liever naar de jumbo om boodschappen te halen, is goedkoper

- Alles ligt te ver weg, dus een auto is wel een pre

+ Goede busservice tussen de lighthouse calafornie en baby beach

Top locatie met gunstig prijs / kwaliteit.

Chris & Hannie, 23-4-2017

Tussen de grote hotels in op Palmbeach, is de ligging met zijn prijs / kwaliteit "Perfect". Zeer geschikte uitval vwb centrum, stranden, boulevard met de winkels en vele restaurantjes. Lokaal busvervoer werkt zeer goed, uiteten prima, duiken bij Palm Beach Divers Aruba is een feestje en de standen (Palm en Malmok) zijn een absolute aanrader. Zeer ontspannen verblijf. Top

nooit meer

Amira, 13-2-2017

The Mill resort&suite is geen resort te noemen, het is een simpele hotel met zwembad. Kamers (zicht op zwembad) zijn gedateerd en veel herrie van dichtslaande deuren en praten van personeel.Voor de prijzen die ze vragen... kunnen ze best wel na al die jaren de boel renoveren.

Kamers worden niet echt schoon gemaakt, bed opgemaakt, schone handdoeken op gehangen that's It.

Ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt, een kijkje naar het buffet zei al genoeg voor mij.

Buurt onaantrekkelijk, vervallen windmolen.

Personeel niet erg behulpzaam, alles was te veel gevraagd en ging moeizaam.

Sorry, maar ik kan er niet veel van maken.

Simpel maar prima!

drijver, 28-11-2016

Wij hebben The Mill ervaren als een prima hotel met vriendelijk personeel. Alles was gemiddeld goed, geen bijzonderheden. Verwacht er niet teveel van! Er was in november geen Kidsclub of animatie. Wel prima Wi-Fi

De prijzen in de omgeving zijn behoorlijk hoog, een 22CL biertje kost gauw $4,- en aan de hotelbar zelfs $5,50. Onbijten $17,- p.p.p.d.

Vooral in het weekend hebben wij last gehad van geluidsoverlast van de 'Nightclub Olde Molen' dat letterlijk aan het complex vastzit.

Tip: huur een auto en trek er op uit, eet bij de lokale snacks of drink wat op de kleinere strandjes! Stop ook even bij surinaams restaurant Yanti als je wat anders wilt dan pizza, frites met burgers of spareribs.

Uitstekend!

Melroy, 30-6-2016

Uitstekend, gemoedelijk complex met vriendelijk personeel. Je komt hier tot rust. Goed zwembad met ligbedden, prima appartementen/kamers. Echter wanneer je een balkon/terras wilt hebben moet je de Juniorsuite boeken. Wij hadden een deluxe 1 kamerappartement geboekt, en hadden geen balkon/terrras. Dat was een gemis. Desalniettemin een vakantie om nooit te vergeten. Wanneer je naar het strand wil (de mill heeft een stuk prive-strand) vraag je bij de receptie of ze je naar het strand kunnen brengen met een soort golf-karretje, en je wordt ook weer teruggebracht wanneer je wil. (lopen is goed te doen, 5/10 min.) Huurauto is geen noodzakelijk kwaad, wel handig. Superfoods (JUMBO) op 5 min rijden van complex. Palm Beach Strip op 10 min lopen, leuke uitgaansmogelijkheden, restaurants.

Enige (klein) minpuntje is dat de vriendelijke schoonmaaksters 's morgens (9.00 uur!) op de deur kloppen voor "service", en blijven kloppen tot je reageert! Dat is minder als je de avond ervoor laat er weer bent van uitgaan, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Dit is echter een complex waar ik zeker zal terugkeren als ik weer eens naar Aruba ga!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba scoort een 7.11 uit 10 op basis van 161 reviews.