Hotel Riu Palace Aruba

Hotel Riu Palace Aruba
8,1

27 tips over Hotel Riu Palace Aruba

Otten, 3-5-2015

Als je het hotel uitloopt en naar links gaat dan kom je bij de winkeltjes. Wanneer je verder doorloopt (ongeveer 10/15 min) dan kom je uit bij een overdekt winkelcentrum met de duurdere winkels ( Hilfiger o.i.d)

Ga mee met de Eddy kroes tour! Je ziet het hele eiland en weet aan het einde van de dag alles van het eiland. Je moet wel tegen wat herhaling kunnen, Eddy herhaalt meerdere malen zijn grappen. Dit maakt het uiteraard wel heel ontspannen en humoristisch.

Marcellino, 30-11-2014
Huur een auto en tuf het eiland door. Het noorden en oosten zijn namelijk heel anders. Niet toeristisch en ook mooie baaien af en toe, maar dan veel ruiger en stiller. Babybeach is bijv. heel mooi en stil. Arikokpark is ook een echte aanrader. Oranjestad moet je gewoon met de bus doen, is vlakbij (20 min.).
H.Lalkens, 4-10-2014
Men is bezig met het hotel ernaast. Het huidige hotel wordt binnenkort gerenoveerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Aruba voor je op een rij gezet:

Ruben, 15-9-2014

Duiken bij Divers request (Bij Raoul)

erg leuk!

Marlies Kant, 17-8-2014
Een dag met Eddy Cruise. Hij is een Nederlandse Arubaan die je de mooiste plekjes laat zien van Aruba. We hebben een geweldige dag gehad.
Twan, 11-8-2014
Vraag een kamer op 1e of 2e verdieping. Ga mee op pad met Eddy Croes. Gezellige winkels en terras net buiten het hotel.

Ellen, 27-6-2014
Als je van snorkelen houd is het aan te raden om met de catamaran mee te gaan bij palm pier. Ben je van het shoppen(merken) dan rondje oranje stad.
joeri.sandy, 22-6-2014
Ga zeker eens naar cafe 080 want het leven is er echt prachtig.
Tineke, 18-5-2014
FUN watersports verhuur! Bootje voor 2 uur met gids en die bracht ons naar de mooiste snorkelplekken. $ 175,00 inclusief gids en drankjes lekker gekoeld.
philip, 24-11-2013
Probeer alleszins eens om 's avonds op het strand te gaan eten, met je voetjes in het zand, bij zonsondergang een glaasje wijn met een kreeftje …, goeie zijn 'the flying fisbone' in Savaneta en 'Passions on the beach' ( tussen oranjestad en palm beach )

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Aruba voor je op een rij gezet: