Hotel Riu Palace Aruba

369 reviews over Hotel Riu Palace Aruba in het Nederlands

Prima

Gre & Johan
18-6-2018

Uitzicht, strand en zee zijn Prachtig. Resort vind ik geen vijf sterren meer 4 of 4,5: verbeterpunten: vochtige kamer (moesten airco aanlaten werd ons verteld: alleen slapen met airco vind ik niet prettig): maar goed met airco was t wel minder, niet altijd over even opgeruimd/schoon: eten heerlijk/ afwisselend en keuze genoeg.

Dit hotel nooit meer!

Door
29-5-2018

Mooie ligging, ideaal aan het prachtige strand en handig de gratis bedjes bij het strand.

Helaas was de ligging en het uitstekende ontbijt voor ons het enige positieve aan dit hotel. Het is te massaal, lawaaierig en het personeel is onvriendelijk. Helaas is het voor heel veel gasten met name 's avonds en 's nachts lastig om rekening met andere gasten te houden die wel gewoon willen slapen. Voor ons nooit weer dit hotel. Aruba is wel echt een paradijs!

geweldige beleving

betz
13-5-2018

dit is een droom , verwennen alles geweldig .

als je dit kunt veroorloven doen.

Nooit meer

Dhr de Boer
21-4-2018

Uitstraling hotel is goed en het eten is ook goed. Bediening in restaurant en rond het zwembad is gewoon super. Hier kan niets verkeerd over gezegd worden. Over de receptie niet echt te spreken, we hadden vertraging en waren verlaat. Geen welkomstdrankje en inchecken werd ff afgeraffeld. Gelukkig een goede belboy die duidelijk was en alles vertelde. Gezien het feit dat ik gebruik maak van een rolstoel hadden we voor dit hotel gekozen, omdat het hotel rolstoel vriendelijk is. Dit is niet het geval, het was onmogelijk om alleen overal naar toe te gaan, dit gezien het feit de hellingen te steil waren. Aangepaste toiletten waren er niet, in ieder geval niet met beugels en dergelijke. Kwamen iemand tegen uit de USA en die is verhuisd naar de RIU palace Antilla. Daar was wel een aangepaste hotelkamer. Daar zelf ook geweest en een rondleiding gehad van de receptie. Dit was echt RIU waardig. Receptie slecht en entertainment ook. Muziek Max90dB

Het is een fijn hotel met prachtige buffetten

Alleen de luchtbeheersing/ airco is sterk verouderd

Zijn nu in kamer, alles bedompt, nattig

Zelfs beddengoed en vloer is vochtig/ glad

Verschillende keren geklaagd

Dan kwam

Maintenace die vervolgens de temperatuur vd airco op 28 GR zette en daarna zou alkes opgelost zijn

Dus NIET

Vervolgens onder dekens geslapen en dat in de tropen.

Bij navraag bij personeel

Bleek dit een echt probleem te zijn on bepaalde gebouwen en verdiepingen

Wij zaten in junior suite gebouw A negende verdieping

Al eerder in Riu geweest maar om deze reden komen wij niet terug.

Wij kennen het klimaat van Aruba; onze dochter woont er en is de reden voor ons verblijf.

Maar deze airco problemen en vochtigheid in de kamer kennen wij miet.

Nu wel dus in het Riu Palace Aruba.

Mies Strijker
14-4-2018

Geweldig hotel prachtig gelegen. Helemaal goed.

Fantastisch!

Valerie Syvertsen
14-4-2018

Dit was reeds de 5de keer in het Riu Palace Aruba en kan niet wachten tot de volgende! Dit hotel overtreft elke keer mijn verwachtingen! Super ligging aan het strand, dichtbij winkelcentra en 10 minuutjes met de bus van Oranjestad. Heel proper, super vriendelijk personeel op alle vlakken, ik voel me hier altijd heel erg welkom! Fantastisch lekker en gevarieerd eten, 2x housekeeping per dag, mini bar constant bijgevuld, maw alles top! Ik wil al terug!!

mooie ligging

karin
12-4-2018

Ik heb genoten van aruba, het hotel ligt fantastisch

Willy
11-4-2018

Heel mooi hotel , ligging is heel gaaf.

Ben niet voor niets al 10x geweest

Lydia
28-2-2018

Alles was voortreffelijk,het eten ,het personeel eigenlijk alles

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Aruba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Aruba in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Aruba scoort een 8.65 uit 10 op basis van 372 reviews.