Hotel Riu Palace Aruba

373 reviews over Hotel Riu Palace Aruba in het Nederlands

Om nooit te vergeten!

Marianne
7-9-2018

Alles is prachtig en zoals op de plaatjes. Het eten is in 1 woord: fantastisch! Er is een goede mix van rust en activiteiten. Het eiland is prachtig en het hotel ligt op een fijne plek waarbij je makkelijk overal naar toe kunt. De bedden zijn goed. Voldoende lig bedjes bij zwembad en strand. Het personeel staat altijd voor je klaar. Kamers mooi schoon en netjes. Ik kan niets anders dan een 10 geven.

Geweldig!!

Cindy Philips
4-9-2018

Goed hotel op een mooie locatie met een goede bereikbaarheid naar Oranjestad. Voor $2.60 pp ben je in een kleine 15 min daar.

Zeer goed eten met zo nu een dan een thema avond in het buffetrestaurant ( Japans, Mexicaans). Het Steakhouse is een echte aanrader! Zorg wel dat je er om stipt 18.30 uur bent, anders is er geen plek meer. Fijn dat je niet dagen van te voren al hoeft te reserveren maar gewoon s'avonds naar binnen kunt lopen in de restaurants.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en als ze Nederlands spreken en ze merken dat je Nederlander bent, zetten ze hun beste beentje voor voor een leuk gesprek.

Kamers werden elke dag netjes schoon gemaakt met twee maal daags handdoekenservice. Minibar werd ook netjes iedere dag bijgevuld.

Een auto huren om zelf het eiland te verkennen is ook zeker een aanrader! Zoveel mooie plekjes ontdekt en gezien!

Al met al rente top vakantie gehad.

fantastisch

Remco
23-8-2018

geweldig hotel. mooie grote kamer. eten is voortreffelijk, dit samen met het klimaat maakt het een topvakantie

Een heerlijk Tropisch Eiland in de zon

Tineke
30-6-2018

Een heerlijk hotel, genieten vanaf de eerste dag. Schoon! Zeer belangrijk. 2x per dag schone handdoeken en badlakens. Vriendelijk personeel van strandwacht, toiletjuffrouw, obers en de vrouwelijke obers. We zijn voor de 7e x geweest. Verveelt nooit.

Wat ik, maar dat is echt persoonlijk, de harde muziek bij het zwembad en de bar

‘s avonds buiten. Wij lagen op het strand, dan heb je daar niet zo’n last van.

Helaas was het voor ons Adieu Aruba, het eiland in de zon, waar wij ons thuisvoelen, maar, mijn lichaam wil niet meer. Alles om de vakantie heen, het geregel van Verklaring dat ik voor eigen gebruik opiaten mee wil nemen, tot het inpakken van alle koffers, eigen hoofdkussen en rolstoel mee etc. Het gaat niet meer. Maar op de harde muziek na, waar Amerikanen en Canadezen dol zijn, was het voor ons iedere keer opnieuw thuiskomen.

Maar bij de pakken neerzitten doen we niet, korte tripjes in mooi Nederland wordt ons nieuwe doel!

Prima

Gre & Johan
18-6-2018

Uitzicht, strand en zee zijn Prachtig. Resort vind ik geen vijf sterren meer 4 of 4,5: verbeterpunten: vochtige kamer (moesten airco aanlaten werd ons verteld: alleen slapen met airco vind ik niet prettig): maar goed met airco was t wel minder, niet altijd over even opgeruimd/schoon: eten heerlijk/ afwisselend en keuze genoeg.

Dit hotel nooit meer!

Door
29-5-2018

Mooie ligging, ideaal aan het prachtige strand en handig de gratis bedjes bij het strand.

Helaas was de ligging en het uitstekende ontbijt voor ons het enige positieve aan dit hotel. Het is te massaal, lawaaierig en het personeel is onvriendelijk. Helaas is het voor heel veel gasten met name 's avonds en 's nachts lastig om rekening met andere gasten te houden die wel gewoon willen slapen. Voor ons nooit weer dit hotel. Aruba is wel echt een paradijs!

geweldige beleving

betz
13-5-2018

dit is een droom , verwennen alles geweldig .

als je dit kunt veroorloven doen.

Nooit meer

Dhr de Boer
21-4-2018

Uitstraling hotel is goed en het eten is ook goed. Bediening in restaurant en rond het zwembad is gewoon super. Hier kan niets verkeerd over gezegd worden. Over de receptie niet echt te spreken, we hadden vertraging en waren verlaat. Geen welkomstdrankje en inchecken werd ff afgeraffeld. Gelukkig een goede belboy die duidelijk was en alles vertelde. Gezien het feit dat ik gebruik maak van een rolstoel hadden we voor dit hotel gekozen, omdat het hotel rolstoel vriendelijk is. Dit is niet het geval, het was onmogelijk om alleen overal naar toe te gaan, dit gezien het feit de hellingen te steil waren. Aangepaste toiletten waren er niet, in ieder geval niet met beugels en dergelijke. Kwamen iemand tegen uit de USA en die is verhuisd naar de RIU palace Antilla. Daar was wel een aangepaste hotelkamer. Daar zelf ook geweest en een rondleiding gehad van de receptie. Dit was echt RIU waardig. Receptie slecht en entertainment ook. Muziek Max90dB

Het is een fijn hotel met prachtige buffetten

Alleen de luchtbeheersing/ airco is sterk verouderd

Zijn nu in kamer, alles bedompt, nattig

Zelfs beddengoed en vloer is vochtig/ glad

Verschillende keren geklaagd

Dan kwam

Maintenace die vervolgens de temperatuur vd airco op 28 GR zette en daarna zou alkes opgelost zijn

Dus NIET

Vervolgens onder dekens geslapen en dat in de tropen.

Bij navraag bij personeel

Bleek dit een echt probleem te zijn on bepaalde gebouwen en verdiepingen

Wij zaten in junior suite gebouw A negende verdieping

Al eerder in Riu geweest maar om deze reden komen wij niet terug.

Wij kennen het klimaat van Aruba; onze dochter woont er en is de reden voor ons verblijf.

Maar deze airco problemen en vochtigheid in de kamer kennen wij miet.

Nu wel dus in het Riu Palace Aruba.

Mies Strijker
14-4-2018

Geweldig hotel prachtig gelegen. Helemaal goed.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Aruba in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.