Géén boekingskosten

ArubaArubaPalm Beach

6.2VoldoendeScore uit 380 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+223/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 380 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

In Riu Palace op Aruba vind je een mix van activiteiten en rust. Er is animatie, maar je kunt ook relaxen aan het zwembad of op het privéstrand. Bij beiden kun je gebruik maken van ligbedden. Het eten is hier erg goed. Riu Palace op Aruba is een geschikte plek om tot rust te komen op de Antillen. Met de bus sta je in een kwartier in Oranjestad.

Bekijk de beschikbaarheid

391 Reviews over Riu Palace Aruba

• 5Pascalle24-10-2021

Nooit meer.. 5 sterren buiten 2 sterren binnen

1e 24 uur 3x verhuist van kamer, Vies lange zwarte haren op de grond, Veel stuk. Gedateerd. Heel veel herrie overal... Overal hysterische te harde muziek, totaal geen rustige plek voor een kop koffie of met vrienden te praten. Absoluut geen 5 sterren hotel. Voor ons nooit meer. En iedere avond een onderzoek of je tevreden bent, en als je je klacht neer legt luisteren ze niet. Heel jammer heb RIU op een andere manier leren kennen

• 7Jur12-10-2021

Niet weer

Het hotel is goed maar daar is het ook mee gezegd en zeker geen 5 sterren is eerder 4 het eten is goed net zoals de service De kamers zijn behoorlijk gedateerd en kunnen wel een renovatie gebruiken Als je hier heen gaat zorg dan dat je een kamer krijgt in het hoofdgebouw die kamers zijn redelijk netjes Was tijdens ons verblijf veel overlast van de bouwwerkzaamheden bij het zusterhotel wat s,morgens om half 6 begon en doorging tot ongeveer een uur of 10 s,avonds De shows s,avonds stelt niet zoveel voor en de muziek staat zo ontzettend hard dat je mekaar niet kunt verstaan Al met al hebben wij een goede vakantie gehad de ligging is echt fantastisch je loopt zo het mooie strand op maar de vakantie was veel te duur voor het betreffende hotel datums het geld het niet waard

• 6Peet10-08-2021

RIU Palace Aruba prachtige locatie, service minder

RIU Palace Aruba is een prachtig hotel op een top locatie. De uitstraling is wat je van een RIU hotel mag verwachten. De kamers zijn echter wel wat gedateerd, waarbij de airco maar op 1 stand werkte , nl. 16 gr. Met een buitentemp van 35 gr is dit verschil te groot, dus maar uitgezet. Meerdere kamers hadden dit kon niet opgelost worden. De restaurants hebben airco, maar een trui of vest is nodig. Te koud. Verder is service door personeel minder dan we gewend zijn. Bij de buffetten vragen of iets aanwezig is, krijg je 2 maal het is op (geen zin om te halen) en de 3e zegt 'o haal ik wel even'; is er dus wel. Ivm claustrofobie bij liften gevraagd waar de trap is. 3 Maal door receptie aangegeven dat deze er is , maar bij de 4e maal met verzoek om nu echt mee te lopen aangegeven dat er geen trap is die openbaar toegankelijk is. Alleen een vluchttrap die niet gebruikt mocht worden. Met angst in lift:(. Slaapbank spiralen in je rug

• 4Els Goudswaard22-09-2019

Nooit meer, nog geen 4 sterren waard

Geen vermelding “Palace” waard: Schimmel op muren, obsolete liften, zeer gedateerd hotel en kamers. Bed prima maar meubilair kapot, deuren vervuild. Veel eten, vaak hetzelfde en nooit warm! Service en personeel goed. Zwembad overal tegels af en roest.. geen enkele douche bij zwembad werkt. C-gebouw zitten de Nederlanders en is een ramp! Veel herrie ‘s avonds .. gaat tot laat door!! Vloertegels hele gebouw super glad dus gevaarlijk... overal staan zuilen met PAS OP!! Zwembad meubilair zwaar vervuild, zo ook parasol standaards... kortom: absoluut niet de hoogste standaard wat de Riu keten zegt maar een doodgewone 24uurs all inclusive .. prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken want je moet behoorlijk in de buidel tasten om hier vakantie te vieren! NOOIT MEER..ZEER TELEURGESTELD IN HET RIU CONCERN!!

• 8Gree & Johan05-09-2019

Heerlijk gehad. Fantastische locatie, lekker eten maar kamers meer 4-sterren dan 5.

• 7KJ02-09-2019

Kamers 4 niet 5 ster. Geen badjas of slippers.

De kamers en service 4 ster niet 5 ster. De bedden vonden wij te hard. De handdoeken waren wisselvallig vervangen. We waren met 3 mensen en vaak kregen we maar 2 handdoeken. Soms kregen we washandjes en soms niet. Er waren aleen baddoeken en handdoeken, geen handdoeken voor als je haar waste. Onhandig met een baddoek op je hoofd. Ik had meerdere keren moeten vragen om thee endergelijke voor de op de kamer. Ik kreeg iemand met een rot houding bij de receptie toen ik dat aangaf. Een leeslamp naast de bed was kapot. Ze hebben het meegenomen op een ochtend en in de avond laat was het nog steeds niet vervangen. Er waren aleen de draadjes daar. De tweede keer die ik naar de receptie ging kreeg ik iemand professioneel en ze brachten toen alles na de kamer. Maar het was precies hetzelfde daarna met willekeurige handdoeken. De buffet was goed en de zwembad goed. Vervelend dat mensen mogen de ligbedden in beslag nemen om 6 uur en niet gebruiken.

• 9Sharon12-06-2019

Een echt relaxte vakantie

Dit is het meest perfecte hotel waar ik ooit ben verbleven! Het personeel is enorm vriendelijk en zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Het eten is heerlijk en ik heb nog nooit zo’n uitgebreid ontbijtbuffet gezien: 10 soorten normaal brood, 10 soorten vers fruit, yoghurt, mimosa als ontbijt etc. Het is een modern resort met een leuke poolbar en ligt direct op het strand. Oke, de cocktails zijn niet zo sterk als wij ze kennen, maar misschien is dat maar goed ook :). De kamer was ook helemaal prima met een eigen minibar die elke dag gevuld werd en een eigen dranktap. De badkamer was wel een tikje verouderd, maar wel ruim en netjes. Ik kan echt iedereen dit hotel aanbevelen! Wij hebben zelf 2 dagen een auto gehuurd om iets van het eiland te kunnen zien en zijn 1 dag met de bus naar Oranjestad gegaan.

• 9Jittie27-04-2019

Genoten van een heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie in een prachtig hotel. Service goed. Kamer uitstekend. Alleen het extra bed voor onze dochter had beter gekund.

• 7annie08-12-2018

nooit meer !

Nooit meer !!!!!!

vreselijk veel herrie zowel overdags als s nachts! Absoluut geen sfeer ! Personeel helpt je wel voor een drankje maar meer wordt er niet gedaan . Geen muziek aan de bar s avonds . Overdag de takke herrie van het animaitie team ,of je moet gaan verzitten omdat ze toevallig daar iets gaan doen . En aan je hostess heb je ook niks aan !!! Kamers zijn verouderd zitten scheuren in je wasbak . Hard toe aan renovatie . Eten was goed en drankjes ook . Ben 1 week eerder terug gegaan ! Want als je al niet in je vakantie kan uit rusten !! En geen geld terug van een week !!!

Nooit meer Riu Palace!!!

• 1Pieter26-11-2018

Nooit meer RIU palace Aruba.

1 week geen warm water uit de douche. Alle dagen gemeld en ging steeds hersteld worden NIET DUS. 2 dagen airco stuk op de kamer. Uiteindelijk toch een andere kamer gekregen omdat het niet hersteld kon worden. Fit in de waterleiding dus liften buiten gebruik. 1 dag geen airco in het hotel dus alle poetsvrouwen met handdoeken de vloer dweilen omdat deze nat uitsloeg. Manager niet kunnen spreken. Frontdesck kan alleen maar liegen en bedriegen. Niet Riu waardig.

Hotel Riu Palace Aruba info

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)