Hotel Riu Palace Aruba

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In Riu Palace op Aruba vind je een mix van activiteiten en rust. Er is animatie, maar je kunt ook relaxen aan het zwembad of op het privéstrand. Bij beiden kun je gebruik maken van ligbedden. Het eten is hier erg goed. Riu Palace op Aruba is een geschikte plek om tot rust te komen op de Antillen. Met de bus sta je in een kwartier in Oranjestad.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

388 reviews over Hotel Riu Palace Aruba

• 4Els Goudswaard22-09-2019

Nooit meer, nog geen 4 sterren waard

Geen vermelding “Palace” waard: Schimmel op muren, obsolete liften, zeer gedateerd hotel en kamers. Bed prima maar meubilair kapot, deuren vervuild. Veel eten, vaak hetzelfde en nooit warm! Service en personeel goed. Zwembad overal tegels af en roest.. geen enkele douche bij zwembad werkt. C-gebouw zitten de Nederlanders en is een ramp! Veel herrie ‘s avonds .. gaat tot laat door!! Vloertegels hele gebouw super glad dus gevaarlijk... overal staan zuilen met PAS OP!! Zwembad meubilair zwaar vervuild, zo ook parasol standaards... kortom: absoluut niet de hoogste standaard wat de Riu keten zegt maar een doodgewone 24uurs all inclusive .. prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken want je moet behoorlijk in de buidel tasten om hier vakantie te vieren! NOOIT MEER..ZEER TELEURGESTELD IN HET RIU CONCERN!!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Gree & Johan05-09-2019

Heerlijk gehad. Fantastische locatie, lekker eten maar kamers meer 4-sterren dan 5.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7KJ02-09-2019

Kamers 4 niet 5 ster. Geen badjas of slippers.

De kamers en service 4 ster niet 5 ster. De bedden vonden wij te hard. De handdoeken waren wisselvallig vervangen. We waren met 3 mensen en vaak kregen we maar 2 handdoeken. Soms kregen we washandjes en soms niet. Er waren aleen baddoeken en handdoeken, geen handdoeken voor als je haar waste. Onhandig met een baddoek op je hoofd. Ik had meerdere keren moeten vragen om thee endergelijke voor de op de kamer. Ik kreeg iemand met een rot houding bij de receptie toen ik dat aangaf. Een leeslamp naast de bed was kapot. Ze hebben het meegenomen op een ochtend en in de avond laat was het nog steeds niet vervangen. Er waren aleen de draadjes daar. De tweede keer die ik naar de receptie ging kreeg ik iemand professioneel en ze brachten toen alles na de kamer. Maar het was precies hetzelfde daarna met willekeurige handdoeken. De buffet was goed en de zwembad goed. Vervelend dat mensen mogen de ligbedden in beslag nemen om 6 uur en niet gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sharon12-06-2019

Een echt relaxte vakantie

Dit is het meest perfecte hotel waar ik ooit ben verbleven! Het personeel is enorm vriendelijk en zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Het eten is heerlijk en ik heb nog nooit zo’n uitgebreid ontbijtbuffet gezien: 10 soorten normaal brood, 10 soorten vers fruit, yoghurt, mimosa als ontbijt etc. Het is een modern resort met een leuke poolbar en ligt direct op het strand. Oke, de cocktails zijn niet zo sterk als wij ze kennen, maar misschien is dat maar goed ook :). De kamer was ook helemaal prima met een eigen minibar die elke dag gevuld werd en een eigen dranktap. De badkamer was wel een tikje verouderd, maar wel ruim en netjes. Ik kan echt iedereen dit hotel aanbevelen! Wij hebben zelf 2 dagen een auto gehuurd om iets van het eiland te kunnen zien en zijn 1 dag met de bus naar Oranjestad gegaan.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Jittie27-04-2019

Genoten van een heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie in een prachtig hotel. Service goed. Kamer uitstekend. Alleen het extra bed voor onze dochter had beter gekund.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    7annie08-12-2018

nooit meer !

Nooit meer !!!!!!

vreselijk veel herrie zowel overdags als s nachts! Absoluut geen sfeer ! Personeel helpt je wel voor een drankje maar meer wordt er niet gedaan . Geen muziek aan de bar s avonds . Overdag de takke herrie van het animaitie team ,of je moet gaan verzitten omdat ze toevallig daar iets gaan doen . En aan je hostess heb je ook niks aan !!! Kamers zijn verouderd zitten scheuren in je wasbak . Hard toe aan renovatie . Eten was goed en drankjes ook . Ben 1 week eerder terug gegaan ! Want als je al niet in je vakantie kan uit rusten !! En geen geld terug van een week !!!

Nooit meer Riu Palace!!!

Alleen gereisd in december 2018

• 1Pieter26-11-2018

Nooit meer RIU palace Aruba.

1 week geen warm water uit de douche. Alle dagen gemeld en ging steeds hersteld worden NIET DUS. 2 dagen airco stuk op de kamer. Uiteindelijk toch een andere kamer gekregen omdat het niet hersteld kon worden. Fit in de waterleiding dus liften buiten gebruik. 1 dag geen airco in het hotel dus alle poetsvrouwen met handdoeken de vloer dweilen omdat deze nat uitsloeg. Manager niet kunnen spreken. Frontdesck kan alleen maar liegen en bedriegen. Niet Riu waardig.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Nina16-11-2018

Geweldig

Het was heerlijk, personeel zeer vriendelijk en super leuk entertainment savonds, top ervaring!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jamie08-11-2018

Aanrader!

Goede vakantie gehad! Mooi hotel, gebruik naast gelegen Riu ook mogelijk (zwembad, eten) erg goed bevallen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Eline05-11-2018

Helemaal top!

Het is een super mooi hotel, met vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in november 2017

27 tips over Hotel Riu Palace Aruba

• Ellen, 27-06-2014

Als je van snorkelen houd is het aan te raden om met de catamaran mee te gaan bij palm pier. Ben je van het shoppen(merken) dan rondje oranje stad.

• eds, 30-04-2012

Maak een snorkeltrip, dan zie je de mooiste vissen en koraal.

• Tineke, 18-05-2014

FUN watersports verhuur! Bootje voor 2 uur met gids en die bracht ons naar de mooiste snorkelplekken. $ 175,00 inclusief gids en drankjes lekker gekoeld.

32 vragen over Hotel Riu Palace Aruba

• Ramona, 25-04-2019

Euro

Kun je je contant geld inwisselen in het hotel van euro naar Arubaans geld

Chantal, 27-07-2019

In het casino kan je ook dollars en Arubaans geld pinnen.

• Lobke Verhoeven, 30-01-2019

Gebruik maken van all inclusive

Tot hoe lang mag je op laatste dag gebruik maken van all inclusive?

Jaap van Dijk, 15-05-2019

Een beetje laat, maar toch nog een reactie. Le Peyret Bas is (nu) jammer genoeg een textiel camping!

Groet, Jaap van Dijk

• Marina, 15-04-2018

Strijkijzer

Is een strijkijzer op de kamer beschikbaar? Of moet je dan gebruik maken van de wasservice?

Peter, 23-05-2018

Ja, een strijkijzer en plank staan op de kamer

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Steaks

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk