Hotel Riu Palace Antillas

• Adults only
  • All inclusive
  • Sauna
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

55 reviews over Hotel Riu Palace Antillas

• 9Kris Lulofs23-09-2019

Prima Riu.Goede service.Aanrader!

Prima Riu.Qua service eten en de mogelijkheid om extra in 4 thema restaurants te eten daar geef ik 5 sterren voor.De kamers zijn qua meubilair gedateerd te noemen.Maar per 2021 worden ze gerestyled heb ik begrepen.Moet ik eerlijk zeggen wat beter kan is wat meer groen bij de entree en receptie.Wat ook zeker beter kan is de akoestiek in de eetzaal waar men s morgens kan eten.Dat is te rumoerig.Verder zijn de thema restaurants goed te noemen.Het is misschien handiger om van te voren voor de thema restaurants te laten reserveren.Deze Riu kenmerkt zich ook zeker door de vriendelijkheid van het personeel.Aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Huijsmans08-09-2019

geweldig

prima verblijf, ultra all incl

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Ewa12-11-2018

GEWELDIG

Wij zijn in het riu palace antillas geweest. Wij hebben zo een fijne vakantie gehad. Zonder kinderen all in de hele dag Eten was lekker drankjes waren lekker zelfs op de kamer een likeur dispencer. Als je kinderen hebt en je wilt zonder kinderen op vakantie en in de winter tijd de zon op zoeken dan zou je hier heen naartoe moeten gaan. Wij zijn er 2x geweest en het was echt Top

Gereisd met partner in november 2016

• 9Saar12-11-2018

Aanrader!

Heerlijk hotel! Ruim, schoon en ontzettend vriendelijke mensen. Lekker eten, mooie locatie, echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Patrick meiresonne07-10-2018

Mooie hotel wel verouderde kamers

Eten en bediening op en top heel vriendelijk PS wat erg storend waren de zéér luidruchtige Amerikanen zowel aan het zwembad als in het restaurant als wij rust wilden moest je aan de zee liggen ook de poolbar was een en al drank in het water

Gereisd met partner in september 2018

• 8rene28-07-2018

uitstekend bevallen

een prima goed verzorgd all in hotel, het personeel is bijzonder klant vriendelijk de maaltijden zijn zeer goed verzorgd met genoeg variatie dit hotel is adult only.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8E.02-07-2018

Klant is koning ! Aanrader ! Komen zeker terug !

Vanaf het vliegveld ongeveer half uur reistijd naar hotel Riu Palace Antillas. Hotel is gekoppeld aan naastliggende (kindvriendelijke) hotel Riu Palace Aruba. Men kan ook van de faciliteiten van hotel Riu Palace Aruba gebruik maken (uitgezonderd de á la carte restaurants) Eten in hotel Riu Palace Antillas is zeer goed. Diverse thema-avonden. Service van personeel uitmuntend, niets was te veel. Animatie is goed. Kamers zijn wat gedateerd, schoonmaak was super ! Na het uitchecken konden we gebruik blijven maken van de faciliteiten, behalve van de kamer. Prettig !

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    10Marco21-06-2017

Fantastisch!!

Heerlijke vakantie gehad samen met mijn vrouw. We hadden een voordeelkamer geboekt en deze was prima en top schoon! Ze besteden ontzettend veel tijd in alles schoon maken. Ook doen ze er alles aan om je het naar je zin te maken en je te bedienen. Hier kom je niks tekort !! Wij hebben genoten !

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Mel05-06-2017

Service in het hotel is geweldig. Wij hebben al verschillende RIU's bezocht op Caraïben en deze springt er toch wel uit. De kamers zijn inderdaad iets verouderd maar zijn wel proper en net. Bediening is echt top. Eten is zeer gevarieerd en een enorm aanbod. Er wordt veel aandacht geschonken aan de net- en properheid van het hotel. Je vind er helemaal niets op de grond van afval. Prijs kwaliteit : super!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Hans en Sylvia06-05-2017

Gewoon goed !

Goed concept. Niet alle kamers zijn gerenoveerd zoals in de brochure. Wij hadden een voordeelkamer en deze voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Alles is gewoon goed. Excursies in de omgeving en het hotel zijn duur. Een fantastische plek voor een zonvakantie !

Gereisd met partner in april 2017

9 tips over Hotel Riu Palace Antillas

• leona, 16-02-2014

Boek een kamer op een hogere verdieping vanwege het mooie uitzicht

• Wouter van Loon, 26-11-2013

Geen all inclusive boeken, want er zijn voldoende leuke eetgelegenheden in Palm Beach.

• A.Miedema, 12-06-2013

Een heel mooie tour over het eiland is te maken met Eddy Croes.

1 vraag over Hotel Riu Palace Antillas

• paulien, 15-01-2011

drinken

Mag je in het hotel en op het strand zelf je eigen drinken meenemen? is er een supermarkt of i.d. in de buurt?

am, 31-08-2011

In het westin zelf zit een klein winkeltje met drinken. Hotel uit naar links op 5 min een mini plein weer een minimarket. Er zitten genoeg dingen in de buurt om te eten.

Op het strand/zwembad mag het natuurlijk, al hebben ze natuurlijk liever dat je het koopt. Wij kochten in het winkeltje in het hotel en namen dat vaak mee. Goedkoper!

Ricaldo , 03-07-2012

Je mag alles naar het strand meenemen wat je wilt. Er lopen mensen van het hotel rond die af en toe komen vragen of je wat wilt bestellen. Het is niet verplicht en ze doen niet moeilijk.

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar