Géén boekingskosten

Appartement info

7 Reviews over Pauline's Apartments

• 8Edith31-07-2017

Idyllische plek op Aruba

Heerlijke rustige locatie met prachtige tuin met zwembad. Centraal gelegen bij Palm beach. Geen groot resort, maar een knus klein hotel (alles bgg met ligging aan tuin) Eigenaar is erg gastvrij. Kortom een plek om naar toe terug te gaan !

• 8Astrid Pereira20-06-2016

Ideaal...!

Mooi complex..dichtbij het Palm Beach strand en Arawak Garden. Eigenaar doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We waren met jonge kinderen die genoten van het zwembad. Complex is mooi aangelegd met goed onderhouden tuin. Huisjes zijn prima ingericht en alles goed schoon en voldoende handdoeken etc. Vriendelijk personeel. Kortom we hebben 2 heerlijke weken gehad kn Aruba

• 7Lucy Sannen25-11-2013

Leuk maar oud

De lokatie van Paulines Apartments is goed. Het is allemaal te doen zonder auto alhoewel een auto geen luxe is. De eigenaar is altijd bereikbaar. Dagelijks wordt er schoongemaakt alleen dit laat wel te wensen over. Wij hadden voor het afgelopen weekend 5 apartments gehuurd. In de badkamer was de vloer vies, ook in de douche. In aprt #3 was de wc kapot en alles lekte over de vloer. Dit was kennelijk allang zo want er is vaak een kit tegen de rand gedaan. Ook de knop van de douche viel er steeds af. In enkele apartments is de keuken al vernieuwd wat er goed uitziet. Enkele matrassen mogen ook eens vernieuwd worden. Op zich helemaal geen verkeerde lokatie en gezellig als je met een groep daar bent. Buiten zijn ook allemaal zitjes. Maar er moet echt nog veel gedaan worden om deze apartments er wat beter uit te laten zien.

• 8Ben Kalishoek19-04-2013

Uitstekende service

Schitterend appartement en bijzonder vriendelijke eigenaar. Wordt goed onderhouden en men reageert onmiddellijk met oplossingen wanneer dat nodig blijkt te zijn. Zekere aanrader voor wie in een 'eigen' appartement wil zitten en niet in één van de hotels.

• 10Jan en Truusje Schenkels14-01-2012

al minstens 5 jaar genieten!

We komen hier al vanaf de opening van het complex en zijn er in verschillende jaren samen, met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen geweest. De service is geweldig en heel attent. Niets is de eigenaars te veel en ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Volgend jaar komen we zeker weer!

• 9Hielke Osinga en Lysbeth Bangma12-05-2011

super net appartement, ideale ligging,

het appartement heeft ons zeer goed voldaan, de locatie is binnen 5 minuten vanaf het strant en het levende hart van Zuid Beatch. de omgang met de mensen in het algemeen en de beheerder en de schoonmaker in het bijzonder is ons zeer goed bevallen wij kunnen daarom een ieder dit van harte aan bevelen.

• 8stephan04-04-2011

super fijne appartementen

fijne appartementen en van alle gemakken voorzien. Een eigen keuken dus ontbijt en lunch kan gewoon thuis. Heel voordelig, rustig en veilig

Appartement Pauline's Apartments info