Géén boekingskosten

Meer villa info

21 Reviews over Montanja

• 10Fam. van Tiggelen05-03-2015

Héérlijk!

Wat hebben we het heerlijk gehad in Villa Montanja! Echt van alle gemakken voorzien en na een dag zon, zee en strand was het fijn om daar weer "thuis" te komen! Superfijn dat er gezorgd werd voor schoonmaak, handdoeken en dat de bij Villa Montanja gehuurde auto ons bracht waar we maar heen wilden! Will komt je halen van het vliegveld, en Linda heeft gezorgd dat de eerste boodschapjes in huis zijn! Villa Montanja ligt midden in een woonwijk op korte afstand van o.a. supermarkt en strand. Een auto is op Aruba zeker aan te raden, het is niet ver rijden om ergens te komen, maar zonder auto wordt het lastig! Deze kun je huren bij Will en Linda, wel zo makkelijk. Om het huis heen een enorme tuin, voorzien van zwembad, ligbedden, allerlei zitjes en een cabana waar je in de schaduw kunt zitten. Kortom: een echte aanrader, Villa Montanja!!

• 10Sam24-03-2013

Heerlijk en comfortabel huis

Niet alleen de villa is mooi, comfortabel, groot en voorzien van een heerlijke ruime tuin met prachtig zwembad, is de ligging (slechts 5 minuten rijdens van het strand) goed, maar wat daarnaast opvalt is de door de eigenaren Jos en Manja geboden service. Na een lange vlucht hoef je niet op zoek naar een huurauto maar in plaats daarvan word je opgehaald en wordt de huurauto de volgende ochtend bij de villa gebracht. Manja heeft er ondertussen voor gezorgd dat de ijskast is gevuld met boodschappen die ze op je verzoek haalt. Dat in combinatie met dichter Annabel die oppast en een vriendelijke schoonmaakster die drie keer per week komt om schoon te maken en alle (strand)handdoeken te vervangen maakt het een heerlijke vakantieplek. Wij zijn er dan ook voor een tweede keer geweest.

• 9Erika en Aart04-11-2012

Fijne vakantiewoning bij heel vriendelijke mensen

Na 3 weken in villa Montanja te hebben gewoond kunnen we alle positieve berichten op Zoover en in hun eigen gastenboek alleen maar bevestigen. Jos en Manja zijn heel vriendelijke en gezellige mensen die je in je woning en het gebied eromheen alle rust en privacy geven maar wel direct voor je klaarstaan als dat gewenst is. De woning ziet er verzorgd uit en wordt drie maal per week schoongemaakt zodat je daar als gast geen omkijken naar hebt. Het is, als je niet op één van de prachtige stranden zit, ook goed toeven onder de cabana en bij het zwembad. Kortom: Villa Montanja is wat ons betreft zeker een aanrader!

• 10Brechtje Papaïoannou25-09-2012

Super vakantie!!

Ben je op zoek naar een plek om echt uit te rusten? Dan ben je bij Villa Montanja aan het juiste adres!!! De luxe villa is van alle gemakken voorzien incl. schoonmaakster 3 keer per week. En elke dag schone handdoeken en badlakens!! Het mooie zwembad, de lange zandstranden en de geweldige service door Jos en Manja hebben voor een droomvakantie gezorgd.

• 10Jantine25-09-2012

SUPER!!!

Wat een geweldige villa. Heerlijk zwembad en een mooie grote cabana om lekker in de schaduw te kunnen relaxen. Een heel welkom gevoel bij Jos en Manja. Schoonmaken kwam in onze twee weken niet voor want daar werd 3x per week voor gezorgd! Echt vakantie dus. Kinderen vermaken zich prima in dit super mooie huis, tuin en zwembad!! Alle leuke dingen om op het eiland te bezoeken zijn in de buurt (wel auto nodig). Zeker een plek om naar terug te keren. Top locatie!!!

• 10Blankenstein09-09-2012

Fantastische plek

Villa Montana is een plek waar wij zeker zullen terugkeren. Rust, ruimte, een super huis, een gigantische tuin met alles er op en er aan + zwembad. Zeer gastvrije mensen, die altijd voor je klaar staan met raad en daad. En dan wordt het huis ook nog 3x per week schoongemaakt. Rustige ligging in woonwijk, vlak bij supermarkt. Kortom: een ideale vakantieplek.

• 10Suzanne09-08-2012

Zalige villa met zwembad!

Ruim 2 weken hebben wij het geluk gehad de tijdelijke bewoners van villa Montanja te mogen zijn . In een woord fantastisch!! We hadden er een auto bij om het eiland te kunnen verkennen en hebben waanzinnig genoten van dit heerlijke ruime huis met zalige bedden, een complete keuken, een super zwembad en de prachtige tuin. Onze kinderen ( 10 en 8 jaar ) hebben zich ook uitstekend vermaakt. Rooky, Jos en Manja zijn super gastvrij en hebben goed voor ons gezorgd met tips en gezelligheid !

• 9Sandra22-07-2012

Een heerlijke villa met prachtig zwembad

We zijn inmiddels al weer 4 weken in Nederland maar denken nog dagelijks terug aan onze heerlijke vakantie in villa Montanja. Manja en Jos hebben ons hartelijk ontvangen en tips gegeven over de mooiste stranden, lekkere eetgelegenheden en leuke winkeltjes. Villa is ruim, heerlijke bedden en de slaapkamers hebben airco. Het zwembad is prachtig en fijne ligbedjes op het terras. Je hebt wel een auto nodig om je te kunnen verplaatsen, Manja heeft hier een prima adres voor. Wij hebben genoten!

• 9Sandra10-07-2012

Heerlijke villa met een prachtig zwembad!

We hebben 2 heerlijke weken in de villa doorgebracht. Het huis is van alle gemakken voorzien, het zwembad is super en de bedden zijn heerlijk! Manja en Jos zijn aanwezig wanneer je ze nodig hebt, ze zijn enorm behulpzaam en hebben leuke tips om uiteten te gaan. Manja heeft bemiddeld bij het huren van een auto, deze heb je wel nodig om je te kunnen verplaatsen. Wij hebben een fijne vakantie gehad.

• 10harry, irma, dennis, annemieke, tim, bas en evi14-03-2012

heerlijke villa

Villa Montanja was top! Allerhartelijkste ontvangst, Jos en Manja staan altijd klaar om vragen te beantwoorden, cq tips te geven. Alles was superschoon (3x p/week!) Van het zwembad hebben we dankbaar gebruik gemaakt. In huis hebben we alleen maar geslapen en gekookt, eten en lekker zitten deden we heerlijk buiten onder de cabana. Alles was compleet, zelf voor de kinderen stond er een grote mand met speeltjes voor het strand (waar we ook dankbaar gebruik van gemaakt hebben) Kortom, zoals gezegd: top!!

Villa Montanja info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)