Het Marriott Hotel op Aruba bestaat eigenlijk uit drie het

Review geschreven door R. Bekker

Het Marriott Hotel op Aruba bestaat eigenlijk uit drie het

R. Bekker
19-3-2006

Het Marriott Hotel op Aruba bestaat eigenlijk uit drie gedeeltes: het originele hotel, het ocean club resort en het nieuwe surf club resort. Het surf club gedeelte is werkelijk waar adembenemend. De kamers zijn super luxe en groot (je kunt er met zijn achten in)en zijn eigenlijk geen hotelkamers meer maar ruime appartementen. Het hotel ligt aan het mooiste strand van Aruba (Palm Beach) en het zwembad gedeelte is fantastisch met een lazy-river, door rotsen slingerende glijbaan, poolbar en weelderige begroeiing. De bediening is goed gedrilld (bij andere hotels op Aruba is dit een stuk minder) en erg vriendelijk. Er zijn veel barretjes waar je kunt eten en drinken. Het enige minpuntje is dat het natuurlijk een Marriott hotel is en daarom nogal prijzig.