Villa Island Hotspot

Villa Island Hotspot
5,2

Matig

14 reviews over Villa Island Hotspot in het Nederlands

vuil en vervallen, geen aanrader

leftbank, 28-4-2018

het huis is niet wat je verwacht van een vakantiewoning. de eigenaar woont er zelf. het is erg vuil. alles is versleten en kapot. de tuin ligt vol rommel. jammer want het zou een prachtige vakantiewoning kunnen zijn.

Verschrikkelijke ervaring!!

Mich, 25-4-2018

Wij hebben een zéér slechte ervaring gehad met de huur van deze vakantiewoning. Het is een vies, vuil en onhygiënisch pand. Lagen stof op de ventilatoren, vuile kleerhangers, afpellende verfmuren, katten in de tuin, plastiek over de matrassen, verdorven etenswaren in de ijskast, kapotte stoelen aan het zwembad, gevaarlijke elektriciteitskabels, enz. Het enige pluspunt zijn de gerenoveerde badkamers.

De eigenaar Frank is enkel uit op winstbejag. Wij reizen met onze familie elk jaar naar het buitenland, dit reeds gedurende 25 jaar en wij huren telkens een vakantiewoning. Dit was veruit onze slechtste ervaring ooit!

Met 3 gezinnen verbleven wij in Island Hotspot. Het is een ruim huis met veel privacy en een prettig zwembad. De badkamers zijn erg modern. Fijne bbq en voldoende plastic servies voor buiten aanwezig. Paar verbeterpunten: extra wasrek zou fijn zijn, goede kledinghangers, douchekop bij zwembad vervangen & putje schoonmaken en laat de kluis niet onnodig lang open staan, deze kan daarna blokkeren. Verder als er iets is, wordt er adequaat gereageerd. We hebben 2 weken genoten. PS Er is geen traphekje naar de bovenverdieping.

Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

fam. van veen, 23-11-2010

Het ziet er echt zo uit als op de site, alles is schoon en ziet er tiptop uit.

De service is geweldig: zwembad ,huis en tuin zien er netjes uit en worden goed onderhouden. Het huis wordt erg netjes schoongemaakt.

De mensen die het onderhouden zijn erg vriendelijk.

Als er iets is kun je contact opnemen met de beheerder. Marcel regelt het dan direct voor je.

Heerlijk zwembad, waar de kinderen zich erg hebben vermaakt, en wij ook. We hebben dan ook regelmatig `s avonds een duik genomen.

Onder de palapa kun je de schaduw opzoeken.

We hebben tot laat onder de palapa gezeten, erg gezellig!

De bbq een aantal keer gebruikt, en je kunt in de nabije restaurants heerlijk eten.

Echt een aanrader voor een grote groep, wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen.

Erg fijn dat iedereen zijn eigen badkamer heeft.

Een heerlijke vakantie vakantie gehad!

Kortom ik zou echt iedereen deze luxe villa aanraden, het voldoet aan alle verwachtingen voor een vakantie op one happy island.

manon

Helemaal top!

Jeroen, 13-9-2010

Onze groep (7 volwassen) heeft 10 nachten doorgebracht in de Island Hotspot. De villa heeft een mooi zwembad, efficiënte airco, comfort en rust. Het heeft alles wat je nodig hebt incl. barbecue, wasmachine, droger, kabel tv, wifi, stereo/dvd speler. De keuken is voorzien van de juiste equipement, we hadden niets nodig wat er niet was.

De villa ligt in een rustige buurt op vijf minuten wandelen van de beste stranden van Aruba. Het is wel aan te raden om een auto te huren; het is een kort stukje rijden naar verschillende supermarkten in de omgeving.

Er is altijd schaduw onder de palapa of voldoende ruimte om in de zon te liggen/zitten.

De beheerder (Marcel) en housekeeping (Desirée) waren erg vriendelijk en hulpbereid. Het zwembad wordt regelmatig gereinigd en het huis wordt om de 3 à 4 dagen schoongemaakt. We hadden geen problemen met veiligheid, er is een alarminstallatie en een kluis.

De algehele ervaring overtrof onze verwachtingen, we zouden iedereen deze villa aanraden!!

Marjolein Witkamp, 21-5-2010

Wij zijn van 25 april tot en met 4 mei 2010 geweest met 5 volwassenen en 1 kind (2,5 jaar). We hebben een ontzettend mooie tijd gehad in Island Hotspot. De service was fantastisch en de boodschappen die klaar stonden voor de eerste dag bij aankomst waren heerlijk.

Onze kleine meid heeft het ook erg naar haar zin gehad, het zwembad vond ze fanatastisch.

Het is een aanrader om hier naar toe te gaan. Alles heb je tot je beschikking.

in 1 woord: FANTASTISCH

fam. Bakkenes, 27-2-2010

Wij zijn hier geweest van 13-2 tm 26-2-10.

Het was geweldig. Overal lekker dichtbij.

Het huis is werkelijk tot in de puntjes verzorgd.

Ook al zit je met meerdere in het huis, iedereen heeft lekker de ruimte.

Wij hebben een TOPvakantie gehad.

We hopen zeker nog een keer terug te gaan.

Top villa!!

Krista Schut, 6-1-2010

Hebben hier verbleven van 19/12 t/m 1/1 met 7 volwassenen en 2 kinderen.

Wat een top villa!! Een prachtige rustige locatie en alles in de buurt.

We hebben wel 2 auto's gehuurd omdat we naar verschillende stranden wilden gaan.

De kamers waren echt perfect. Mooi ruim en mooi afgewerkt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met toilet en douche/bad met lekker warm water.

Het zwembad was heerlijk om af te koelen en werd onderhouden door de poolboy. 3 keer per week werd het huis schoongemaakt, de bedden werden verschoond en kreeg je schone handdoeken.

We konden ook gebruik maken van de wasmachine en de droger dus je hebt niet veel kleding nodig.

Als we weer voldoende hebben gespaard gaan we weer!! TOP HUIS!!!!!

Wat een top villa!!

Krista Schut, 5-1-2010

Hebben hier verbleven van 19/12 t/m 1/1 met 7 volwassenen en 2 kinderen.

Wat een top villa!! Een prachtige rustige locatie en alles in de buurt.

Als we weer voldoende hebben gespaard gaan we weer!! TOP HUIS!!!!!

Top

Vermeulen, 2-10-2009

Ik sluit me volledig bij bovenstaande reacties aan en kan eigenlijk nog maar weinig toevoegen:

- De algemene indruk is erg goed, je krijgt een spontane grijns op je mond zodra je het huis binnenkomt

- Perfect locatie in mooie rustige wijk vlakbij de mooiste stranden van Aruba

- Prachtige villa voorzien van alle faciliteiten, aan werkelijk alles is gedacht

- Alles is perfect tot in de puntjes geregeld, hulp en ondersteunig is indien nodig binnen 10 minuten op locatie voor je aanwezig

- De schoonmaak wordt een aantal keren per weer gedaan door een hele vriendelijke Nederlandse schoonmaakster, dus de hele vakantie een lekker fris huis!

Need to say more?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Island Hotspot in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Island Hotspot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Island Hotspot scoort een 5.15 uit 10 op basis van 14 reviews.