Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

14 Reviews over Island Hotspot

• 2leftbank28-04-2018

vuil en vervallen, geen aanrader

het huis is niet wat je verwacht van een vakantiewoning. de eigenaar woont er zelf. het is erg vuil. alles is versleten en kapot. de tuin ligt vol rommel. jammer want het zou een prachtige vakantiewoning kunnen zijn.

• 1Mich25-04-2018

Verschrikkelijke ervaring!!

Wij hebben een zéér slechte ervaring gehad met de huur van deze vakantiewoning. Het is een vies, vuil en onhygiënisch pand. Lagen stof op de ventilatoren, vuile kleerhangers, afpellende verfmuren, katten in de tuin, plastiek over de matrassen, verdorven etenswaren in de ijskast, kapotte stoelen aan het zwembad, gevaarlijke elektriciteitskabels, enz. Het enige pluspunt zijn de gerenoveerde badkamers. De eigenaar Frank is enkel uit op winstbejag. Wij reizen met onze familie elk jaar naar het buitenland, dit reeds gedurende 25 jaar en wij huren telkens een vakantiewoning. Dit was veruit onze slechtste ervaring ooit!

Eigenaar, 27-08-2018

Beste Jean,

Jammer te horen dat het huis niet beviel. We hebben geluisterd naar uw beklag en zijn aan de slag gegaan: Ligstoelen bij het zwembad zijn vervangen, lekkage verholpen die voor het afvallende stucwerk zorgde in de klerenkast en van de airco in de betreffende kamer en gepleisterd. Ook nog een fixe schoonmaak beurt gegeven, die ik ook toen heb aangeboden, waar jullie geen gebruik van wilden maken.

Echter de katten zijn er nog, waar jullie onterecht zo bang van waren, juist tegen de leguanen, die anders in het zwembad poepen. Ruimte in huis is zeker geen 1! Je kon met 11 man er makkelijk in, zwembad 2? Heel schoon zout bad, dus geen last van chloor ogen. Kindvriendelijk 1? Juist het zwembad is kindvriendelijk met allerlei niveaus. Locatie is prima tov de stranden en uitgaansleven. En als de inrichting je niet bevalt, kan je dat vooraf op de foto’s zien. Een stekker in een stopcontact is geen gevaarlijke situatie. Er was een stroom uitval in de hele wijk, dat lag niet aan het huis. Verlengsnoeren en extra lampen in een kastje ook niet. Handig als je dat nodig hebt. En normaal vinden mensen het juist fijn als er nog sausen in de koelkast staan. In een restaurant krijg je ook de ketchup en mayonaise gewoon uit een gebruikte fles. Je had ook de rest van de familie verteld dat je €3600,- had betaald voor de week, terwijl dat maar €2600,- was. En als je met 11 man er in kan betaal je €34,- p.p.p.n. de man. Jullie hebben ook nog €400,- vergoeding ontvangen voor die lekkage in de klerenkast.

Jammer dat jullie alles zo moesten overdrijven en moesten zoeken naar problemen. Voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij. Nu is alles in ieder geval weer goed.

• 8kris05-06-2012

Ruime villa met 5 slaapkamers en 5 badkamers

Met 3 gezinnen verbleven wij in Island Hotspot. Het is een ruim huis met veel privacy en een prettig zwembad. De badkamers zijn erg modern. Fijne bbq en voldoende plastic servies voor buiten aanwezig. Paar verbeterpunten: extra wasrek zou fijn zijn, goede kledinghangers, douchekop bij zwembad vervangen & putje schoonmaken en laat de kluis niet onnodig lang open staan, deze kan daarna blokkeren. Verder als er iets is, wordt er adequaat gereageerd. We hebben 2 weken genoten. PS Er is geen traphekje naar de bovenverdieping.

• 10fam. van veen23-11-2010

Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Het ziet er echt zo uit als op de site, alles is schoon en ziet er tiptop uit. De service is geweldig: zwembad ,huis en tuin zien er netjes uit en worden goed onderhouden. Het huis wordt erg netjes schoongemaakt. De mensen die het onderhouden zijn erg vriendelijk. Als er iets is kun je contact opnemen met de beheerder. Marcel regelt het dan direct voor je.

Heerlijk zwembad, waar de kinderen zich erg hebben vermaakt, en wij ook. We hebben dan ook regelmatig `s avonds een duik genomen. Onder de palapa kun je de schaduw opzoeken. We hebben tot laat onder de palapa gezeten, erg gezellig! De bbq een aantal keer gebruikt, en je kunt in de nabije restaurants heerlijk eten.

Echt een aanrader voor een grote groep, wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen. Erg fijn dat iedereen zijn eigen badkamer heeft.

Een heerlijke vakantie vakantie gehad! Kortom ik zou echt iedereen deze luxe villa aanraden, het voldoet aan alle verwachtingen voor een vakantie op one happy island.

manon

• 10Jeroen13-09-2010

Helemaal top!

Onze groep (7 volwassen) heeft 10 nachten doorgebracht in de Island Hotspot. De villa heeft een mooi zwembad, efficiënte airco, comfort en rust. Het heeft alles wat je nodig hebt incl. barbecue, wasmachine, droger, kabel tv, wifi, stereo/dvd speler. De keuken is voorzien van de juiste equipement, we hadden niets nodig wat er niet was. De villa ligt in een rustige buurt op vijf minuten wandelen van de beste stranden van Aruba. Het is wel aan te raden om een auto te huren; het is een kort stukje rijden naar verschillende supermarkten in de omgeving. Er is altijd schaduw onder de palapa of voldoende ruimte om in de zon te liggen/zitten. De beheerder (Marcel) en housekeeping (Desirée) waren erg vriendelijk en hulpbereid. Het zwembad wordt regelmatig gereinigd en het huis wordt om de 3 à 4 dagen schoongemaakt. We hadden geen problemen met veiligheid, er is een alarminstallatie en een kluis. De algehele ervaring overtrof onze verwachtingen, we zouden iedereen deze villa aanraden!!

• 10Marjolein Witkamp21-05-2010

Wij zijn van 25 april tot en met 4 mei 2010 geweest met 5 volwassenen en 1 kind (2,5 jaar). We hebben een ontzettend mooie tijd gehad in Island Hotspot. De service was fantastisch en de boodschappen die klaar stonden voor de eerste dag bij aankomst waren heerlijk. Onze kleine meid heeft het ook erg naar haar zin gehad, het zwembad vond ze fanatastisch. Het is een aanrader om hier naar toe te gaan. Alles heb je tot je beschikking.

• 10fam. Bakkenes27-02-2010

in 1 woord: FANTASTISCH

Wij zijn hier geweest van 13-2 tm 26-2-10. Het was geweldig. Overal lekker dichtbij. Het huis is werkelijk tot in de puntjes verzorgd. Ook al zit je met meerdere in het huis, iedereen heeft lekker de ruimte. Wij hebben een TOPvakantie gehad. We hopen zeker nog een keer terug te gaan.

• 10Krista Schut06-01-2010

Top villa!!

Hebben hier verbleven van 19/12 t/m 1/1 met 7 volwassenen en 2 kinderen. Wat een top villa!! Een prachtige rustige locatie en alles in de buurt. We hebben wel 2 auto's gehuurd omdat we naar verschillende stranden wilden gaan. De kamers waren echt perfect. Mooi ruim en mooi afgewerkt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met toilet en douche/bad met lekker warm water. Het zwembad was heerlijk om af te koelen en werd onderhouden door de poolboy. 3 keer per week werd het huis schoongemaakt, de bedden werden verschoond en kreeg je schone handdoeken. We konden ook gebruik maken van de wasmachine en de droger dus je hebt niet veel kleding nodig. Als we weer voldoende hebben gespaard gaan we weer!! TOP HUIS!!!!!

• 10Krista Schut05-01-2010

Wat een top villa!!

• 9Vermeulen02-10-2009

Top

Ik sluit me volledig bij bovenstaande reacties aan en kan eigenlijk nog maar weinig toevoegen:

• De algemene indruk is erg goed, je krijgt een spontane grijns op je mond zodra je het huis binnenkomt
    • Perfect locatie in mooie rustige wijk vlakbij de mooiste stranden van Aruba
    • Prachtige villa voorzien van alle faciliteiten, aan werkelijk alles is gedacht
    • Alles is perfect tot in de puntjes geregeld, hulp en ondersteunig is indien nodig binnen 10 minuten op locatie voor je aanwezig
    • De schoonmaak wordt een aantal keren per weer gedaan door een hele vriendelijke Nederlandse schoonmaakster, dus de hele vakantie een lekker fris huis!

Need to say more?

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Palm Beach 474