Hotel Hyatt Regency Aruba

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

13 reviews over Hotel Hyatt Regency Aruba

• 10elise03-10-2011

Luxe top hotel

Heel mooi luxe hotel direcht gelegen aan palmbeach in de direchte omgeving winkels en eet tentjes en kroegen (geen geluidoverlast) het hotel heeft een mooie loby een prachtige tuin met kooi vijver diverse zwembaden 2 hot tubs en een glijbaan (zwembaden zijn 24 pd open) alleen moet je sávonds wel rustig zijn. het hotel heeft veder een spa (gaan een groten maken) een sportzaaltje een kinderclub en winkeltjes het hotel verkoopt starbucks koffie de kamers zijn ruim en erg luxe er is een gevulde minibar maar is best prijzig bvb blikje pepsi 3.75 dollar red bull 6,75 dollar er is room servies maar ook best prijzig maar tegenover het hotel zijn diverse winkels en eet tentjes op loop afstand van palm beach plaza (shopping mall) bus station op loopafstand In dit hotel kom je heerlijk tot rust!!! heel vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8diane22-07-2010

Paradijselijk

Heerlijk hotel. Mooie eetgelegenheden in het hotel. Zwarte zwanen bij het ontbijt aan het water. Heerlijke mexicaanse gerechten. Tegenover het hotel veel barretjes, eettentjes en winkels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

• 8De Ridder21-07-2010

Goed hotel

Eten, kamers en service zeer goed. Minpunt is dat het hotel echt afgelegen is. Geschikt voor mensen die weining buiten het hotel gaan. Degelijk voor kinderen, animatie kan echter beter. Algemene conclusie is goed hotel maar voor zelfde prijs bestaan er betere.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Lisa van Hintum17-06-2010

Helemaal TOP!

Ik ben nu zo'n 6 keer in dit hotel verbleven, en ik vind het nog steeds helemaal top! Een echte aanrader. En service is geweldig.

Zou er graag weer eens naartoe willen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10Sandra10-01-2010

Top!

Het Hyatt is de perfecte plek voor een ontspannen vakantie aan het strand. Alles klopt hier. Lief personeel, mooie tuin, lekker strand, fijne kamers. Wij hebben genoten! Op Piet's pier kun je lekker zitten met een drankje en naar de activiteiten op het water kijken. Er is voor ieder wat wils. Wel is het handig om een auto te huren. Aruba is inderdaad one happy island!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Simon24-04-2008

Buitengewoon goed hotel, voornamelijk Amerikanen. Hetgeen als voordeel heeft dat de service er ook naar is. De prijs is redelijk hoog maar daar krijg je ook iets voor terug.

Gereisd met partner in april 2008

• 9nancy van Dijk12-03-2008

een super hotel! volledig gerenoveerd en gemoderniseerd, mooie kamers, leuke bar, lounge hoeken, dikwijls live muziek,natuurlijk een casino in het hotel. mooi zwembad en hele mooie tuin aangelegd en ja het strand is super. Ja zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Fam. Kavcic-de Ruiter12-02-2007

Wij verbleven hier in februari 2006 voor twee weken met ons zoontje van 3,5 jaar. Prima hotel, ook met kinderen, speeltuin en waterglijbaan aanwezig. Miniclub was ook goed en is ook ´s avonds open zodat je eens lekker met z´n tweetjes kan eten. Eten in de restaurants is goed maar je kunt ook prima eten in restaurants aan het strand, aan de straat achter het hotel of in het naastgelegen Radisson. Minpunten vonden wij de kleine kamers, zeker met een extra bed erin en op bepaalde plekken dichtbij het casino en de buitenbar kun je in de kamer wat overlast hebben van de live muziek ´s avonds. Het hotel is verder zeer Amerikaans georienteerd maar is volgens Arubanen wel 1 van de beste op Aruba. Het strand is prachtig uiteraard en een snorkeltocht met de catamaran is een aanrader!

Gereisd met familie in februari 2006

• 8Miranda 17-08-2006

Goed hotel inderdaad, maar dat mag ook wel voor het bedrag, dat je hiervoor betaalt. Voor minder geld heb ik ook al vaak in mooiere (lees; nog betere) hotels gelogeerd. Ligging; afgelegen, naast hotel liggen alleen maar andere hotels. Om restaurant of iets dergelijks te bezoeken, moet je een taxi nemen of auto huren. Op zich wel mooie vakantie gehad. Hierna een aantal keren naar Dominicaanse Republiek geweest, hier krijg je het dubbele voor het geld dat je betaalt! De mensen zijn er bovendien veel vriendelijker en je waant je daar veel meer in het buitenland en krijgt veel meer de caraibische "feeling"!

Gereisd in augustus 2006

• 10ingrid07-10-2005

Prachtig hotel, fantastische tuin. Bijzonder behulpzaam personeel. Royale kamers,goed eten. Top hotel.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Hotel Hyatt Regency Aruba

0 vragen over Hotel Hyatt Regency Aruba

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenBrunch
      • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking